Tämmöinen mekko häihin, mutta haluisin siihen vyötärölle jotain...

Tuossa tuo leikkaus ( en tiedä mikä linja on oikealta nimeltään?) menee niin korkealta tissien alla, että vyötärölle jotain virittämällä menee kyllä ihan pilalle.

[QUOTE="Vieras";24430370]Peesaan.
Mä jättäisin sen hiuskoristeenkin pois. Satsaisin sitten vastaavasti johonkin hauskaan käsilaukkuun/ pussukkaan.[/QUOTE]

Sit oisin liki mustissa ku tukka, mekko ja kengätkin on mustat =) Hiuskoriste tuo pienen ripauksen väriä... Ostin jo kangasta pätkän ja pitäis vaan mallailla, et sopiiko vyötärölle mitenkään mitään... On vaan niin semmoinen äitiysmekon mallinen :D vaikkakin ihana mekko.

[QUOTE="noo";24430392]Mä kysyn nyt tässä, että miksi joku laittaa häihin mustia vaatteita?[/QUOTE]

Miksei? Juhlavahan se on. Onhan sitä aluperin hääpuvutkin olleet mustia :D Mutta nyt haluisinkin tuohon jotain kivaa piristystä värillä...

ootko nähny ton mekon livenä?
Mun mielestä aika kauhee kiiltoklitterharsorätti.
Ei oikeasti näytä y-h-t-ä-ä-n samalta oikeasti kun miltä näyttää tossa kuvassa...
Käyppä jossain hm:n liikkeessä kurkkaamassa...

rantamekossa häihin...?
Jos et juhlavampaa päälle pantavaa keksi, älä ainakaan pilaa sitä mekon mallia pistämällä jotain vyötärölle. Se ei vaan sovi tuohon malliin.

Alkuperäinen kirjoittaja Jokainen tyylillään...;24430412:
ootko nähny ton mekon livenä?
Mun mielestä aika kauhee kiiltoklitterharsorätti.
Ei oikeasti näytä y-h-t-ä-ä-n samalta oikeasti kun miltä näyttää tossa kuvassa...
Käyppä jossain hm:n liikkeessä kurkkaamassa...

Miulla on tuo mekko :D Ei näytä samalta kuin kuvassa, eikä kyllä mielestäni mikään kauhea kiiltoklitterharsorättikään, hillitysti siinä kimallusta on :D

Jos aiot laittaa tuon niin pidättäydyin sitä vastustavista kommenteista - - mutta kannatan kyllä väriläiskiä, ohut nauha voi sopia tuohon empire-vyötäröön tosi hyvinkin jos siististi saat laitettua. :)

Jos aiot laittaa tuon niin pidättäydyin sitä vastustavista kommenteista - - mutta kannatan kyllä väriläiskiä, ohut nauha voi sopia tuohon empire-vyötäröön tosi hyvinkin jos siististi saat laitettua. :)

Siis todellakin aion sen laittaa =). Toisena vaihtoehtona musta-lila-korsettimekko, mutta ajattelin nyt kerrankin laittaa jotain muuta :D

Komppaan, että tuohon ei vyö sovi jonnekin vyötärölle, kun on kohotettu vyötärölinja tuossa rintojen alla.

Jos väriä tahdot, niin ompele siitä kankaasta vaikka leveä suora huivi, jonka kiedot käsivarsille hartiahuiviksi. Tai letitä värikkäät suikaleet noihin kiinnitysnauhoihin.

Älä nyt ainakaan vyötä laita. Tuo leikkaus menee pilalle, jos vyöllä ruttaat helman.
Tuo leikkaukseen sijoitettu ohut nauha kuulostaa ihan hyvältä. Vai mites olisi joku punainen hartiahuivi tms yläosaa juhlistuttava?

Ihan hyvin sopii tuo mekko häihin. Ei kaikkiin häihin tarvitse pukeutua tyyliin pitkä iltapuku ja hansikkaat tai johonkin kansallispukuun :) Eikä yläosassa varsinkaan ole mitään vikaa. Johan sitä morsiamillakin on enemmän paljasta pintaa näkyvissä ...muka rantamekko... ööh ei oo. Ja musta väri on juhlava ja jos kysyy keltä pukeutumisneuvojalta vaan, niin kyllä musta sopii ihan hyvin nykyään häihin. Ja oli tosiaan aiemmin perinteinen hääpukuväri. Mun oma hääpukukin oli melkein kokonaan musta :). Enkä ole gootti.

Peesaan muita tuossa vyötäröasiassa, eihän tuohon malliin mitään voi vyötärölle kuroa, pilalle menee. Mutta kyllä se jotain piristystä ehkä kaipaa.. laita vaan hiuskoriste. Mutta oikeat kukat voisivat olla vielä hienompia, esim. joku räväkkä punainen ruusu. Ja huivi on varmaan tarpeen jo ihan lämmön vuoksi.

Hinnalla ei ole mitään merkitystä. Rahalla ei voi ostaa tyyliä.

Mä en kyllä myöskään laittais tohon mitään vyötä. En oikein ymmärrä miten sen saa nätisti siihen, kun toi sauma tossa rintojen alla menee vähän vinoon... Ellei sitten ompele sitä jotenkin kiinni siihen.

Yhteistyössä