Osaatteko morkkajat itte tehä hienompia? Ja kuitenki sellasia, että jaksaa tehä vielä tuhottoman monta? Tiedän, että mielipidettä kysyttiin, mut silti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Hei semmosia tarrojakin on... Kultasella kaunolla kirjotettu "kutsu". Olen nähny![]()
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:Osaatteko morkkajat itte tehä hienompia? Ja kuitenki sellasia, että jaksaa tehä vielä tuhottoman monta? Tiedän, että mielipidettä kysyttiin, mut silti.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiheän palstailun kausi:Vähän halvan ja ehkä ankean näköinen minusta. Pikku parannuksilla hieno. Esim. tuo valkoinen, onko se nyt mulperipaperia, oli hieman hätäisesti revityn näköinen. Ehkä sekin voisi olla suorakaiteen muotoinen? Kun sinulla on tuossa nuo sydäntarratkin, niin niiden kanssa sopisi se valmis Kutsu-tarra. Jos oma käsiala ei nimittäin riitä.
Nimimerkki omat hääkutsut pian 6 ½ vuotta sitten askarrellut (ja ne olivat rumat, nyt tekisin toisin).
Alkuperäinen kirjoittaja immu:katopa sinellin sivuilta, siellä malleja ja ideoita kutsukortteihin
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja immu:katopa sinellin sivuilta, siellä malleja ja ideoita kutsukortteihin
Kiitos, näitä sivuja joku päivä kyselinkin, muttei kukaan vastaillu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mallura:Mä tykkään enempi väreistä. Punainen pohja ja siihen tuollainen valkoinen juttu johon kaunokirjoituksella KUTSU ja sitte kultakynällä reunakoristelua enempi noiden sydänten lisäks. Makuasioita toki. Jos tuo kuvastaa enempi teitä ni ei siinä mitään. Omatekele on aivan loistojuttu =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä en tykkää mistään kauhean koristeellisesta, mahdollisimman yksinkertainen kutsunkin pitää olla. Pienet häät ihan lähimpien kanssa, eikä mitään kamalan juhlavaa, niin kutsukin saa olla varsin pelkistetty. Ja huom. tuo oli vaan KOEVEDOS![]()
Alkuperäinen kirjoittaja rouheeta:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä en tykkää mistään kauhean koristeellisesta, mahdollisimman yksinkertainen kutsunkin pitää olla. Pienet häät ihan lähimpien kanssa, eikä mitään kamalan juhlavaa, niin kutsukin saa olla varsin pelkistetty. Ja huom. tuo oli vaan KOEVEDOS![]()
musta tuohon kävis ku nyrkki silmään sellainen pieni oksa kuivaa koivua
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä en tykkää mistään kauhean koristeellisesta, mahdollisimman yksinkertainen kutsunkin pitää olla. Pienet häät ihan lähimpien kanssa, eikä mitään kamalan juhlavaa, niin kutsukin saa olla varsin pelkistetty. Ja huom. tuo oli vaan KOEVEDOS![]()
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:Osaatteko morkkajat itte tehä hienompia? Ja kuitenki sellasia, että jaksaa tehä vielä tuhottoman monta? Tiedän, että mielipidettä kysyttiin, mut silti.