Tämmöstä tuli nassuvihossa viestiä...

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Hello *****, It's me again.
Hope you are ok. I have thinking about you.
Gut for every time I write you don't respond to my Emails.
Hope Face book make a change so that we will be best of friends again.
Look *****, I will be so glad if you reply me.
I am awaiting your reply
~Jonathan~

Kyseessä joku Liberian yliopistossa opiskeleva nuori ukko, en oo ikkää nähny kuvvaa tahi kuullu sen nimestä aiemmin :D Onko mulla nyt ihailija vai hä? :D

mulle kirjoitteli sellainen USA:n armeijan tyyppi, joka oli muka bongannut kauniit kasvoni (Olen ihan tavallisen näköinen, vähän ylipainoinenkin). uskon, että samanlaisia viestejä laittanut muillekin ihan vain kokeillakseen onneaan.. En vastannut mitään niihin ja lopetti.

Been three-dimensional done that tjs..
hyvin tyypillinen wife huntteri eli vaimon metsästäjä. Kun olin vielä faces ni joku heebo laitto jatkuvaan tollasta plus prkle mun kuva oli sen seinällä vaikken ollu ite laittanut..

[QUOTE="wolt";24875896]Been three-dimensional done that tjs..
hyvin tyypillinen wife huntteri eli vaimon metsästäjä. Kun olin vielä faces ni joku heebo laitto jatkuvaan tollasta plus prkle mun kuva oli sen seinällä vaikken ollu ite laittanut..[/QUOTE]

voi kyllä olla viruskin tai roskapostia..kun klikkaa yv viestin laittaneen profiilia,niin sieltäkin voi selvitä,että onko oikee profiili vai ei..

[QUOTE="wolt";24875896]Been three-dimensional done that tjs..
hyvin tyypillinen wife huntteri eli vaimon metsästäjä. Kun olin vielä faces ni joku heebo laitto jatkuvaan tollasta plus prkle mun kuva oli sen seinällä vaikken ollu ite laittanut..[/QUOTE]

Hoh, wowa. :D Jos se photoshoppais tuon minun profiilikuvan omansa kainaloon :D Tana kattos kaverit silläki että jo on ruumiiseen rakastunu... :laugh: Joo, ei oo oma kuva profiilissa mulla. Eikä tuu olemaan :D