Hei jee!!
Mä oon vieläkin ihan fiilareissa!! Oli tosi kiva ilta eilen, että kiitos vaan kaikille!
Miestä vähän ihmetytti kuinka viihdyinkin täysin ventovieraiden kanssa niin hyvin ja pitkään. Mullakin on vielä niitä eilisiä karkkeja jäljellä ja ajattelin tänään hautautua illalla sohvalle ja syödä ne.
Jos tässä nyt vielä joskus porukalla nähdään, niin mut voi laskea mukaan! Niin ja yyveetä saapi mullekkin laittaa jos haluaapi.
Hyviä jatkoja massun kasvatukselle.
Kiitokset myös täältä :wave: jaksoin jopa nousta aamulla töihin ja huhhuh että maistu valkosipuli suussa töissä oli kyl rankka pvä, mut oli niin kiva pe-ilta et jakso painaa
mulle saa kans yytä laittaa, en kyllä tiä koska ehdin koneelle kun nää syyslomat pitää mut kiireisenä töiden puolesta, mut heti vastailen kun koneelle ehdin =)
toivottavasti "kouträk" poksahtaa pian ja muille jaksoja masujen kanssa! :wave:
Mitä?!? Vieläkö teillä on eilisiä karkkeja jäljellä... No, ei vaiskaan, kyllä mullakin muutama yksinäinen karkki etsii pariaan pussin pohjalla.
Kiitokset munkin puolesta, kivaa oli ja tyttökin nukku äitin iloks koko yön heräämättä. =) Viestejä saa heitellä tännekkin päin... :wave:
Hyviä vointeja! :hug:
Ai niin, ja piti kysäsemäni, et ootkos sie Vanilja olleskaan rekisteröityny? Aattelin vaan, et olis kiva yv:llä sunkin kans kuulumisia vaihdella... <br><br>