Tampere 13.10 huomio! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jupida
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oli juu kiva nähdä eilen. Tekisi vain mieli mennä taas tänäänkin ulos syömään.. :whistle:

Olisi kiva rehvata joskus toistekin. Yv:täkin saa laittaa jos joku on joskus vaikkapa kahvittelu seuraa vailla.. :wave: :D

Hei jee!!
Mä oon vieläkin ihan fiilareissa!! Oli tosi kiva ilta eilen, että kiitos vaan kaikille!
Miestä vähän ihmetytti kuinka viihdyinkin täysin ventovieraiden kanssa niin hyvin ja pitkään. :) Mullakin on vielä niitä eilisiä karkkeja jäljellä ja ajattelin tänään hautautua illalla sohvalle ja syödä ne. :p
Jos tässä nyt vielä joskus porukalla nähdään, niin mut voi laskea mukaan! Niin ja yyveetä saapi mullekkin laittaa jos haluaapi. :D
Hyviä jatkoja massun kasvatukselle.

Kiitokset myös täältä :wave: jaksoin jopa nousta aamulla töihin ja huhhuh että maistu valkosipuli suussa :D :whistle: töissä oli kyl rankka pvä, mut oli niin kiva pe-ilta et jakso painaa ;)

mulle saa kans yytä laittaa, en kyllä tiä koska ehdin koneelle kun nää syyslomat pitää mut kiireisenä töiden puolesta, mut heti vastailen kun koneelle ehdin =)

toivottavasti "kouträk" poksahtaa pian ja muille jaksoja masujen kanssa! :wave:

Mitä?!? Vieläkö teillä on eilisiä karkkeja jäljellä... :o No, ei vaiskaan, kyllä mullakin muutama yksinäinen karkki etsii pariaan pussin pohjalla. :D

Kiitokset munkin puolesta, kivaa oli ja tyttökin nukku äitin iloks koko yön heräämättä. =) Viestejä saa heitellä tännekkin päin... :wave:

Hyviä vointeja! :hug:

Ai niin, ja piti kysäsemäni, et ootkos sie Vanilja olleskaan rekisteröityny? Aattelin vaan, et olis kiva yv:llä sunkin kans kuulumisia vaihdella... :D <br><br>

Yhteistyössä