Tampere 13.10 huomio! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jupida
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minäkin pääsen mukaan!!! =)
Eli tässä olis kanssa yksi tulossa vielä lisää.
Ja tuo ilmottautuminen ja pöydän varaaminen kuulostaa hyvältä...Ei tarvi sitten meidän mammojen seisoskella siellä odottelemassa pöytää ;)

T: aamuvirkku Vanilja (en todellisuudessa, mutta nyt en vaan saa unta enää...)

VOI EI!!! Tuolloin 13. päivä on sellainen parijooga raskaana olevalle + tukihenkilölle, mihin olemme miehen kanssa menossa...!
En muistanut tuota ollenkaan!
Eli nepä menevät nyt sitten päällekkäin... :'(
Se loppuu kuitenkin vasta klo 20.30 ja ette varmaan enää ole silloin missään???
Voi itku, olisin halunnut tavata teitä!!!

Vanilja

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.10.2006 klo 13:22 Vanilja kirjoitti:
VOI EI!!! Tuolloin 13. päivä on sellainen parijooga raskaana olevalle + tukihenkilölle, mihin olemme miehen kanssa menossa...!
En muistanut tuota ollenkaan!
Eli nepä menevät nyt sitten päällekkäin... :'(
Se loppuu kuitenkin vasta klo 20.30 ja ette varmaan enää ole silloin missään???
Voi itku, olisin halunnut tavata teitä!!!

Vanilja

Sinäkin käynyt joogassa? Minä olen kanssa siellä käynyt ähisemässä, tosin en nyt pariin viikkoon kun viimekerralla jouduin supistusten takia lähtemään pois kesken tunnin.. :snotty:

Mutta jos muilla ei mitään sitä vastaan, niin voitaisiin treffata vaikka vielä myöhemmin jossain.
Jos syömäänkin mennään vaikka joskus puol kahdeksan aikoihin, niin ei me vielä yhdeksältä varmaan mihinkään olla karkuun päästy. Luulisin että käy taas niin että juttua riittäisi enemmän kuin aikaa.. :) <br><br>

Moikka !

Vastailinkin sulle Jupida yv:nä!
Olinn unohtanut autuaasti koko tän homman...
Mutta, mukaan olisin tulossa mielelläni!!! =)
Pancho Villa kuulostaa kivalle ja kellonaikakin passaa. Aikasemminkin käy, näin iltauniselle ainakin...
Tällätetoa ei olis mitään estettätäkään mukaan tulemiselle.

Meidän on vissiin helppo muutenkin tunnistaa toisemme,
tätä palloa ei paljon enää peitellä... :D
Tunnettekste muut jo ennestään?

Poio ja Natiainen 27+2

Kiva juttu! Eli nyt sitten Poiokin on mukana messissä.. :)
Hirveästi ei varmaan voi erehtyä siitä ketkä ovat tulossa tapaamiseen, tätä mun mahaa on ainakin vaikea edes koittaa piilotella.. :D

Muutkaan ei tunneta entuudestaan, ihan uusia tuttavuuksia taidetaan olla kaikki puolin että toisin.. ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.10.2006 klo 11:21 -SuklaaSyöppö- kirjoitti:
Moips!

Näillä näkymin mäkin änkeen mukaan syöpötteleen, mut sellasella pienellä ehkä varauksella. Ilmottelen sitten lähempänä, et pääsenkö
tulemaan. :D :wave:

okei! Koita päästä, kivempi jos meitä olisi vähän enemmän kasassa! :D

Joo joogassa on käyty, tosin en ole minäkään nyt käynyt pariin viikkoon, kun on supistellut ja pitänyt ottaa rauhallisesti...Mutta kivaa ja rentouttavaa homma on!! Ja kaipa siitä olisi apua sitten synnytykseeniki! No, sen näkee sitten, kun h-hetki yllättää.

Mutta olisi kiva, jos olette silloin vielä jossain maisemissa, niin voisin sitten liittyä seuraanne vähän myöhemmin!! =)
Vaikka jälkituuan merkeissä sitten ;)

Vanilja rv29+5

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.10.2006 klo 22:19 Jutta83 kirjoitti:
Hei!! :wave:
Mut vois kanssa laskea mukaan sellaisella pienehköllä varauksella! En tykkää panchon ruuista, mutta saahan sieltä aina ranskalaisia.. :D

jeps. ilmoittelehan vielä lähempänä että oletko sitten mukana :)

Vaniljaa ehdimme myös varmasti näkemään, joogan jälkeen liikut kuitenkin kuin pantteri ja olet valoakin nopeammin paikalla.. :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.10.2006 klo 09:55 Pikkuväki kirjoitti:
mä sain jo luvan liittyä seuraan, jos mies saa puolipekkasen, eli pääsee kuudelta töistä sillon pe, oisin tampereella seiskan maissa, toivottavasti ei oo liian myöhään ? :wave: mihin aikaan ootte menossa?

No josko mentäisiin sitten noin puol kahdeksalta syömään? Mulle ainakin kävisi hyvin niin, muutenkaan tuo ruoka ihan aina kovin aikaisin maistu.. Pääsisi sitten kaikki halukkaat mukaan. :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.10.2006 klo 13:56 jupida kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.10.2006 klo 09:55 Pikkuväki kirjoitti:
mä sain jo luvan liittyä seuraan, jos mies saa puolipekkasen, eli pääsee kuudelta töistä sillon pe, oisin tampereella seiskan maissa, toivottavasti ei oo liian myöhään ? :wave: mihin aikaan ootte menossa?

No josko mentäisiin sitten noin puol kahdeksalta syömään? Mulle ainakin kävisi hyvin niin, muutenkaan tuo ruoka ihan aina kovin aikaisin maistu.. Pääsisi sitten kaikki halukkaat mukaan. :D
Juu, puol kahdeksan kuulostaa hyvälle =)

Ketäs meitä nyt onkaan oikeen tulossa?

Moi. Pääsen mukaan ja mies lupasi vielä rahoittaa illanviettoni!! :D Kellonaika voi puolestani olla mikä vaan, olen kuitenkin menossa päivällä vähän shoppaileen kylille jos ukkokulta vaan suostuu minulle hieman rahaa antamaan. Että jos joku on aikaisemmin jo menossa kaupunkiin niin seura kyllä kelpaa!!

Yhteistyössä