TAMPERE hoi! Mistä omakotitalotontti tulevaisuudessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-

Vieras
Aihe ei ole vielä aivan ajankohtainen, mutta ehkä noin viiden vuoden päästä olisi. Tietääkö kukaan, minkälaisia suunnitelmia omakotitaloalueista on Tampereella? Asun täällä siis itsekin, mutta enpä noista juurikaan tiedä.

Äsken lueskelin mielenkiintoisesta Lakalaivan alueesta, mutta sinne on tulossa vaan rivi- ja kerrostaloja, ainakin Tamperelaisen kaavakuvan mukaan.

Joitakin uusia tontteja on tulossa nyt lähiaikoina (on jo kaavoitettu yms. ja käsittelyssä, muttei vielä pistetty jakoon), mutta en nyt sitten kuollaksenikaan muista missä.. :snotty: Satuin vaan muutama päivä sitten (viime viikolla) huomaamaan semmoisen kysymyksen aamulehden vasemmassa alakulmassa. :xmas: ...siinä siis kysyttiin, mitä niille tonteille kävi, kun joku tiesi sellaisten olemassa olosta, mutta niitä ei tänä vuonna vielä annettu jakoon tms. (epäili olivatko menneet tiskin alta, mutta eivät siis, vaan edelleen vain käsittelyssä B) )

Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Suosittelen miettimään lähikuntia. Tampereella kun ei tontteja paljon jaella ja nekin vähät arpomalla, sitä paitsi ne on hurjan kalliita ja pieniä.

Minä olen sen verta asennevammainen kai, että en haluaisi muualla kuin Tampereella asua. :D No, Pirkkalaankin voisin muuttaa, mutta kyllä sitä mielellään tamperelaisena pysyisi..

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Suosittelen miettimään lähikuntia. Tampereella kun ei tontteja paljon jaella ja nekin vähät arpomalla, sitä paitsi ne on hurjan kalliita ja pieniä.

Minä olen sen verta asennevammainen kai, että en haluaisi muualla kuin Tampereella asua. :D No, Pirkkalaankin voisin muuttaa, mutta kyllä sitä mielellään tamperelaisena pysyisi..

Pirkkala taitaa olla lähes samoissa hinnoissa joten ei se tois edes helpotusta. Lempäälää tai Kangasalaa itse harkitsisin.

Tosin niin kangistunut minäkin olen että haluaisin asua Tampereella, mutta kerrostalossa (rivitalo saattais kelvata pitkin hampain).

Yhteistyössä