TAMPERE!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miten mun kannattaisi hakea sieltä asuntoa? Mitä suosittelette?
Kaikki vinkit asunnonhakuun liittyen otetaan ilolla vastaan! :)

vvo, vts, kaupungin vuokra-asunnot ja yksityiset, noilta löytyy asuntoja noista. Puutarhakadulla on asuntotori jossa 3 ekan toimipisteet

Asun kaukana Tampereesta, joten mites mun kannattais järjestää tuo asunnon etsiminen?
Tyyliin viikoksi hotelliin ja yrittää sopia joka päivälle joku asuntoesittely, voiko vuokra-asuntoja päästä katsomaan siellä muutoin kuin virallisina esittelypäivinä? Harmi, kun netissä ei ole läheskään kaikista asunnoista kuvaa, vain pohjapiirros.

mä jättäsin hakemukset noihin toimistoihin, soittaisin sitten kun ne on menneet perille ja kertoisin että olen silloin ja silloin muuttamassa tre ja että asunnon tarve on akuutti. kyllä toimistot jotain näyttöjä järjestää, en usko että noista alueista voivat varmasti luvata. ja sitten esim aamulehteen ilmoitus ja koittaa sopia näytöt parille päivälle.
Tre on mahtavat bussiyhteydet, ei täällä hiukan kauempanakaan asuminen ole kamalaa =)

Kiitos sinulle plääh paljon! :)
Tuolla yh-isännöinnillä ei ilmeisesti ole kohteita keskustassa? (Kun katsoin, oli vain kaaaukana keskustasta, ja haluaisin kuitenkin kaupungista sen asunnon)

voiskohan onnistua kun googletet tren kaupungin sivuille ja sieltä etit asuminen/vuokra-asunnot.Sielt löytyy eri vuokranantajia ja eiköhän voi hakee sähköisesti ja liitteet toimittaa jälestä päin.

Yhteistyössä