TAMPEREELLA SUSI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MII
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja caysa:
No jos se on juossut jäniksen perässä niin ei se parka oo tajunnu mihin se on joutunu....
Varmaan luikkii muualle heti kun huomaa että täällähän on nuita ihmisiä :o :wave:

Jotenki tuntuu että susi kyllä vainuaa ihmisen, varsinkin keskellä taajamaa! :laugh: Mutta: susi karttaa kaikkien asiantuntijakaupunkilaismammojen mukaan ihmistä eli susi se ei ole voinut olla!!! :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Ei voi pitää paikkansa: susihan karttaa ihmistä! Näinhän täällä on väitetty... :whistle:

Siis kun oikeasti asuu niiden susien keskellä, niin ottaa nämä kommentit lievästi sanoen päähän. Joo normaali susi menee pakoon, mutta kyllä on niitä jotka tulee talon rappusille. Vaikka näille kerrostalomammojen mukaan se ei ole mahdollista, kun se karttaa.

Mutta ei ainakaan meillä pidetä lapsia "vapaana", kun en minä ota ainakaan pari vuotiaan kanssa riskiä, että joku sanoo että susi ei hyökkää kimppuun. Juu ei varmaan ole hyökännyt sataan vuoteen kimppuun, mutta se että niitä oli ennen vähemmän ja nyt niitä on todella paljon enemmän. Joten kyllä itse niitä olen alkanut pelkäämään, kun ei mua huvita johonkin susilaumaan törmätä. Sanokaa kerrostalo-ihmiset mitä tahansa. Ei ne tiedä mitä se on kun se on päivittäistä. Ja jonkun täällä maallakin on asuttava. Kun ei se ruoka sinne kaupaan muuten tule. Ennen kuin joku sanoo, että miksi asut.

Yhteistyössä