Tän päivän ostokset :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä ostin lindeksiltä itselleni 2 sormikkaat 2?
tytölle bamse tunika 3?
2 lastenkirjaa kirppikseltä 2?
tytölle lindexin t-paita kirppikseltä 1?
kirppikseltä 5 dvd-leffaa 10?
mammut tuoli kirppikseltä 4?

siinä mun ostokset

Mä ostin Lindexiltä tytölle geisha-tunikan ja pojalle kolmannen avaruuspaidan (nyt sillä on niitä joka värissä :D ).
H&M:ltä ostin tytölle sellaisen kankaisen Hello Kitty-hiuspannan, poika halusi välttämättä saada Batman-"hikinauhan" ranteeseen, joten sellainen sitten hommattiin.

Lidlistä hain ruokaa, sinne meni 47 euroa ja risat.

Siinäpä minun päivän ostokseni :)

Lindexille on muuten tullu ihan törkeen siistejä tyttöjen vaatteita, punamustia jne. suht rokahtavia mut tyttömäisiä kuitenki. Tosi ihania! Sinne ei kärsi mennä ;)

Eikä tytön kans kärsi mennä H&M:lle, siel on liikaa Hello Kittyä.. :laugh:

Puma pipo intersportista alennukses 12e.

Ihanat violetit rintaliivit mustalla puoli kuppia peittävällä pitsillä gina tricotista 12,90e.

Pesupussi h&mltä 3,95e.

Anttilasta maybelinin vaahtomeikkivoide ja puuteri yhteiseen tarjoushintaan 15e.

4 juustohampurilaista kotiin viemisiks mäkkäristä 4e.

Vielã tarvis hakee ainakin kissanruokaa.. :p

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
hajuvesià 3 kpl san marinosta, perusruokaostokset milanossa

Me tullaan muuten huomenna Milanoon :D Asuntoja katsomaan.

Ja ostettu on: Lentolukemiseksi Olivia ja Elle
Nahkahanskat 110 ?
Kahvilaostokset
Karkkia :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Blume:
hajuvesià 3 kpl san marinosta, perusruokaostokset milanossa

Me tullaan muuten huomenna Milanoon :D Asuntoja katsomaan.

Ja ostettu on: Lentolukemiseksi Olivia ja Elle
Nahkahanskat 110 ?
Kahvilaostokset
Karkkia :ashamed:

wauuuuuu!!!!! mistàpàin kaupunkia kattelette kàmppià? ps. tààllà viileni eilen àkisti, kunnon vaatetta mukaan

Mekin käytiin tänään vähän Anttilassa shoppailemassa. Ruokaa tuli ostettua ja sen lisäksi

tytölle samat talvikengät kuin ap, viidakkoaiheinen pussilakanasetti ja itselleni ostin saapikkaat.

Lindexiltä ostin tytsylle plyyssitunikan

wauuuuuu!!!!! mistàpàin kaupunkia kattelette kàmppià? ps. tààllà viileni eilen àkisti, kunnon vaatetta mukaan

Juu, kyseltiin jo sukulaisilta sääennusteita. Ja vaatetta on lähdössä mukaan. =)

Ihan keskustasta, joitakin teitä mainitakseni: Molino delle armi, Lodovico il Moro, Pontaccio ja yksi on Andrea Pontilla.

Mutta ollaan menossa katsomaan lähemmäs 15 kohdetta. Joten saa nyt nähdä mihin loppujen lopuksi päädytään. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Blume:

Juu, kyseltiin jo sukulaisilta sääennusteita. Ja vaatetta on lähdössä mukaan. =)

Ihan keskustasta, joitakin teitä mainitakseni: Molino delle armi, Lodovico il Moro, Pontaccio ja yksi on Andrea Pontilla.

Mutta ollaan menossa katsomaan lähemmäs 15 kohdetta. Joten saa nyt nähdä mihin loppujen lopuksi päädytään. :D

kuulostaa kivalle. hyvàà onnea etsintààn

Alkuperäinen kirjoittaja Lode:
Mä ostin vaaville vaaleanpunaiset Shepherd lampaankarvatöppöset 20e, kypärämyssyn 9,90e ja tumput 5e Stockmannilta.
Itselle Wellan lifetex illuminating effects for red hair-shampoota, maksoi muistaakseni jotain 7-9e väliltä.

Ei hitto, voi olla että munkin on pakko saada sellaiset meidän neitikäiselle.

Yhteistyössä