Tän takia mä en osta Lidlistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Juu, täähän on ihan Lidlin vika, ne tosiaan pakkaa nää tuotteet.

Mutta Lidl on se, joka myy tuollaista.. Ei taida paljon laadunvalvontaraportit kiinnostaa tätä kauppaketjua.

Ja ainut kauppaketju jolle käynyt noin vai?

Tää on just mun pointti. On näitä ollut ennenkin ja muissakin kauppaketjuissa. Kyllä ketjun läpi pääsee virheellisiä tuotteita vaikka olisi millainen laadunvalvonta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja yöks:

Mutta Lidl on se, joka myy tuollaista.. Ei taida paljon laadunvalvontaraportit kiinnostaa tätä kauppaketjua.

Juu..mietin vaan että mikälaisessa ruokia valmistavassa tehtaassa on HIIRIÄ.

No jokunen vuosi sitten sellainen löytyi ihan kotimaisen tehtaan makaronilaatikosta.

Meidän äiti sanoo Saarioisen laatikoita edelleen rottalaatikoiksi :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja yöks:

Juu..mietin vaan että mikälaisessa ruokia valmistavassa tehtaassa on HIIRIÄ.

No jokunen vuosi sitten sellainen löytyi ihan kotimaisen tehtaan makaronilaatikosta.

Meidän äiti sanoo Saarioisen laatikoita edelleen rottalaatikoiksi :laugh:

se on sitä äitien tekemää ruokaa :xmas: :laugh:

Rainbown herne-maissi-paprika pakastepussista löytyi kerran paastettu hiiri. Juttu ei mennyt julkisuuteen kun valmistaja "tukki" löytäjien suun maksamalla korvauksen ja allekirjoituttamalla sopimuksen asiasta.

Kyllähän näitä sattuu ihan jokapuolella.. Olikos se mäkkärissä ku hampparin välistä oli löytyny naula? Kuinka moni mamma jättää vieläkin mäkkärissä käymättä sen naulan vuoksi?

Tuttavani on ollut tehtailla töissä ja kuulemma pinaatin joukossa useiten on pupunkorvia, mutta niitä koitetaan sieltä kovasti pois nyppiä linjalta, jos jää huomaamatta niin sitte se on luultavasti jonkun pinaattikeitossa se palanen.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Rainbown herne-maissi-paprika pakastepussista löytyi kerran paastettu hiiri. Juttu ei mennyt julkisuuteen kun valmistaja "tukki" löytäjien suun maksamalla korvauksen ja allekirjoituttamalla sopimuksen asiasta.

Eipä tainnut tukkia kovin tehokkaasti :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii harmaana:
Kyllähän näitä sattuu ihan jokapuolella.. Olikos se mäkkärissä ku hampparin välistä oli löytyny naula? Kuinka moni mamma jättää vieläkin mäkkärissä käymättä sen naulan vuoksi?

Tuttavani on ollut tehtailla töissä ja kuulemma pinaatin joukossa useiten on pupunkorvia, mutta niitä koitetaan sieltä kovasti pois nyppiä linjalta, jos jää huomaamatta niin sitte se on luultavasti jonkun pinaattikeitossa se palanen.. :D

HAHAHAHAHAH puput pinattipellolla...SNIP miettikää niitä korvattomia pupuja siellä peltojen liepeillä.

Eipä se lehtiin ole päässyt. Ja itse olin tämän pariskunnan luona syömässä kun ruokaa laittaessa huomattiin pakastettu hiiri pussissa. En ole mitään lupauksia allekirjoittanut. Vain tämä pariskunta joka siitä reklamaation teki.

Eipä se lehtiin ole päässyt. Ja itse olin tämän pariskunnan luona syömässä kun ruokaa laittaessa huomattiin pakastettu hiiri pussissa. En ole mitään lupauksia allekirjoittanut. Vain tämä pariskunta joka siitä reklamaation teki.

No olisit sinäkin vaatinut "kunnon" korvaukset...nää on näitä eilispäivän uutisia

kyllähän sitä kaikkea epämääräistä löytyy ihan suomalaistenkin kauppojen myymistä tuotteista. täällä oli aikoinaan ihan ketjukin siitä, mitä kaikkea ihmiset on löytäneet erilaisista tuotteista. muistaakseni pakkaajan silmälasitkin oli löytyneet jostain karkkipussista :D

No juu, sattuuhan noita muillekin kauppaketjuille. Muttakun tuli väkisinkin mieleen, että Lidlin ruokaa mahdetaan tehdä jossain peräpihan romuaitan takana...

En ole koskaan mitään ruuveja tai rottia ruoastani löytänyt. Kerran metallinpalan Atrian porsaansuikaleiden joukosta. Mutta Atriasta tuli mieleen, että ollessani sillä suunnalla töissä, minua ällötti se, miten ne marinadit säilytettiin..

Alkuperäinen kirjoittaja mä oon hirvee mutta:
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii harmaana:

HAHAHAHAHAH puput pinattipellolla...SNIP miettikää niitä korvattomia pupuja siellä peltojen liepeillä.

Sepä se.. Pupu laittaa pään alas ja kuvittelee olevansa turvassa, NAPS! ja korvat lähti..

Niin ja ihmisethän ne siellä pakkauslinjastojen ääressäkin vaan ovat.. Inhimillisyyttä kiitos!!

No juu, sattuuhan noita muillekin kauppaketjuille. Muttakun tuli väkisinkin mieleen, että Lidlin ruokaa mahdetaan tehdä jossain peräpihan romuaitan takana...

En ole koskaan mitään ruuveja tai rottia ruoastani löytänyt. Kerran metallinpalan Atrian porsaansuikaleiden joukosta. Mutta Atriasta tuli mieleen, että ollessani sillä suunnalla töissä, minua ällötti se, miten ne marinadit säilytettiin..

suurin osa lidilin tuotteista on aivan samojen suomalais valmistajien kuin muissakin kaupoissa nimi vain on eri. esim. maito on valion

voi teitä, tietäisittepä mitä kaikkea voi elintarvikepakkauksesta löytää. Ja ihan viis valmistajasta. Se nyt vaan on niin, että kun ruuan kanssa ollaan tekemisissä ni tuholaisia löytyy. Sitten, kun niitä EI enää löydy ollaan jo pulassa, siinä kohtaa on myrkkyjen taso sellanen, ettei se ole ihmisravinnoksi sopivaa...

Minä nappasin kourallisen karkkeja suuhuni fazerin karkkipussista ja siellä oli jotain todella kamalaa joukossa. En enää ikinä syö mitään, missä lukee fazer. Yritin tehtaalta kysellä, mitä hittoa sinne voi joutua, sillä maku oli erittäin paha ja voimakas. Oksennus tuli heti.

Vastaus oli tälläinen:

"Hei! Kiitämme yhteydenotostanne.

Pahoittelemme, että tuotteemme on aiheuttanut Teille pettymyksen. Meillä on
tapana korvata viallinen tuote, mutta valitettavasti ilman näytettä emme
pysty tutkimaan asiaa. Mikäli Teillä on tuote vielä jäljellä tai
havaitsette jatkossa huomauttamista tuotteissamme, pyydämme
ystävällisesti lähettämään tuotteen pakkauksineen meille tutkittavaksi
osoitteeseen:

Fazer Makeiset / Asiakaspalaute
PL 110
00101 HELSINKI

Lähetys on maksuton.

Ystävällisin terveisin

Fazer Makeiset Oy
Kuluttajapalvelu"

Joo, minä en enää ikinä laita fazerin tuotetta suuhuni ja se on varma. Enkä lähde tonkimaan oksennusta viemäristä, jotta voisivat analysoida sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja ccc:

suurin osa lidilin tuotteista on aivan samojen suomalais valmistajien kuin muissakin kaupoissa nimi vain on eri. esim. maito on valion

Höpöhöpö ei kyllä tasan tarkkaan ole suurin osa suomalaisvalmistajien tuotteita! Ainoastaan tuoretuotteet kuten liha ja maito, ja OSA leivistä. Ne pakasteet on kaikki ulkomaisia. Niinkuin on osa kaikista Pirkka ja Rainbow ym. ketjutuotteistakin.

näinpä, ja jos mennään kotimaan ulkopuolelle ni kaikki pirkat, rainbowt jne on samojen valmistajien tekeleitä ku lidlin kamat.

Alkuperäinen kirjoittaja j:

näinpä, ja jos mennään kotimaan ulkopuolelle ni kaikki pirkat, rainbowt jne on samojen valmistajien tekeleitä ku lidlin kamat.

Pirkan tuotteet on kyllä pitkälti Suomessa valmistettuja. Kaikissa pakkauksissa näkyy tarkka valmistuspaikka.

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Missä tosta lidlin tuotteen takaisin vetämisestä on uutinen tms?

Siinä on uutista se, että asiasta tiedotetaan Saksalaiseen tapaan. Saksalainen tapakulttuuri velvottaa ilmottamaan asiasta lehdessä ja lidl toimii näin myös suomessa. Suomalaiseen tapakulttuuriin liittyy se, että mennään viranomaisen vaatiman minimin rajalla ja asiasta ei tiedä edes kaikki kaupan työntekijät.

No olisit sinäkin vaatinut "kunnon" korvaukset...nää on näitä eilispäivän uutisia

tää on muuten totta, samoin on apetit kasviksista löytynyt hiiren osa. mutta just näissä luonnontuotteissa jotka tulevat pellolta........ Aika myrkkypelto ois jos ei siellä mitäänm elukoita liiku!!!!

Yhteistyössä