Tänä jouluna törsään enkä järkeile !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pihi kuin mikä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pihi kuin mikä

Vieras
Olen aina ollut niin saakelin järkevä, mutta tänä jouluna täräytän lelukauppaan ja ostan mitä huvittaa hintoja ja huushollia ( inhoon pojan lelukasaa, mutta menkööt nyt ) miettimättä !
Lapsi on "jo" 7. Alkaa ollajoulupukkijoulut lluineen vähissä...
En tiedä mikä minuun iski mutta aion ostaa LELUJA enkä mitään vaatteita, pyyhkeitä.
Lapsi on iloinen kaikesta, ei vaadi oikein mitään, joten nyt humputtelen sydämeni kyllyydestä. Pihijoulujen jälkeen olemme sen ansainneet = )
Hölmöä mutta pilke silmässä nyt

Oikein! :) Joulu on vaan kerran vuodessa ja minusta lapsia saa muistaa oikein urakalla ja varsinkin jouluna! :)

Joo, mulle tuli ihan joulumieli jo ajatuksesta että ostan ILOA enkä järkevää hintoja vertaillen..Ei olis rahan takia pakko aikanaan nuukailla, mutta olen säästäväinen sinkkumamma.
Nyt humputellaan ja hassutellaan ja hemmotellaan = )))

Niin mekin arveltiin tänä vuonna. On ollu vähän paska vuosi kaikille, joten tää törsääminen on enempi aikuisten terapiaa kuin muuta. Lapselle halutaan paras joulu. Viime vuonna kaikki lahjat lapselle makso vaan 100 euroo, ja tänä vuonna menee muutama sata enemmän. Onneks on niin pieni lapsi, ettei mitään huippukalliita osaa halutakaan. Ja kun aattelee, että junaradat ja kelkat maksaa jo lähemmäs satasen, niin eipä silläkään hirveesti leluja hankita. Kerrankin on rahaa mitä törsätä, niin yllätetään lapsi oikeen kunnolla.

Tuo on totta että törsäys on aikuisen terapiaa.. Minullle on elämä opettanut että rahaa tulee ja menee ja sitä pitä laittaa palamaan hyviin asioihin, eikä tuijotella tyytymättömänä saldoa ( ainahan sitä ahnehtii lisää! ). Taloudellisesti kun on perusasiat kunnossa, niin saapi sitä hullutellakin ja mikäs onkaan parempi kohde kuin oma ipana!
En ole mikään materialiusti kuitenkaan, päinvastoin, mutta välillä pitää tempaista ja yllättää itsensä oikein kunnolla. Itselleni en hanki mitään, en tahdo tavaraa. Paras lahja on lapsen ilo ja riemun kiljahdukset aattona...ihanaa !!

Niin, en mä itelleni halua mitään. Miehelle vaan sanoin, että ostetaan jotain nyt ettei näytä lapselle, että joulu on vaan sitä varten. Joten paketoin sitten jotain mitä muutenkin olis tullu ostettua, ja avaan jouluaattona. :D Tää on just siinä iässä kun se jo joulupukkia miettii nyt, ja kyselee, että monta viikkoa vielä jne. Ei sillä oo ees kuin yksi toivomus ja se on roska-auto... :D Pitää jostain ettiä roska-auto sit.

[QUOTE="niinpä";22412127]Niin, en mä itelleni halua mitään. Miehelle vaan sanoin, että ostetaan jotain nyt ettei näytä lapselle, että joulu on vaan sitä varten. Joten paketoin sitten jotain mitä muutenkin olis tullu ostettua, ja avaan jouluaattona. :D Tää on just siinä iässä kun se jo joulupukkia miettii nyt, ja kyselee, että monta viikkoa vielä jne. Ei sillä oo ees kuin yksi toivomus ja se on roska-auto... :D Pitää jostain ettiä roska-auto sit.[/QUOTE]

Voi vitsit, toihan on niin totta ! Pitäähän sen pukin kiltille äidillekin jotain tuoda, kääk !
Joo, paketoin kahvia, suklaata ja vaikka alusvaatteita itselleni. Enpäs ollenkaan tullut ajatelleeksi...

Yhteistyössä