Tänä yönä ei sit varmaan nukuta :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Januliittus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Januliittus

Aktiivinen jäsen
19.12.2007
4 359
0
36
Jyväskylä
Olis ehkä parempi jos sais nukutuksi, mutta olen ihan varma että siitä ei tuu yhtään mitään..
Klo 6:30 pitää olla sairaalassa ja alkavat valmistelemaan mua sektioon. Voiko tämä olla todellista että huomenna meidän kolmas vauva syntyy? :heart: Vastahan mä plussasin :D Viime yönä nukkunu 2h ku jännittää niin kovasti ja tänä yönä sit tosiaan varmaan uni ei tuu ollenkaan!

Korkeintaan 12h(?) ja vauva näkee päivänvalon =) Tai aamunvalon :D

Voi, tuntuu varmasti jännältä tietää tasan tarkkaan milloin vauva syntyy. =) Yritä kuitenkin saada edes hetkeksi unen päästä kiinni. Tsemppiä ja onnea matkaan! :hug: (Itse olisin maha kuralla, jos olisin vastaavaan toimenpiteeseen menossa, enkä nukkuis hetkeäkään. :ashamed: )

Itselläni oli varattu aika sectioon toukokuussa-07.
ONNEKSI vedet menivät paria päivää ennen, ja säästyin tuolta hurjalta jännitykseltä =)

En olisi varmaan osannut kanssa nukkua, ois jännittänyt niin paljon :)

Tsemppiä sulle huomiseen!

Ihanaa, voin hyvin kuvitella sun fiilikset, kun odotin kakkosen käynnistys päivää... No mää en ikinä kyllä kerinnyt viimeistä yötä jännittämään, kun neiti päätti syntyä edellisenä päivänä : )

Joko ootte päättänyt vauvelin nimen? Tuleeko siittä Jasu, juu ja en oo yhtään utelias = )

T. yhden Jasun äitee

Alkuperäinen kirjoittaja onnea huomiseen..:
Ihanaa, voin hyvin kuvitella sun fiilikset, kun odotin kakkosen käynnistys päivää... No mää en ikinä kyllä kerinnyt viimeistä yötä jännittämään, kun neiti päätti syntyä edellisenä päivänä : )

Joko ootte päättänyt vauvelin nimen? Tuleeko siittä Jasu, juu ja en oo yhtään utelias = )

T. yhden Jasun äitee

Kyllä siitä taitaa Jasu tulla =) Niin ja kiitos :)

Alkuperäinen kirjoittaja kuu:
Itselläni oli varattu aika sectioon toukokuussa-07.
ONNEKSI vedet menivät paria päivää ennen, ja säästyin tuolta hurjalta jännitykseltä =)

En olisi varmaan osannut kanssa nukkua, ois jännittänyt niin paljon :)

Tsemppiä sulle huomiseen!

Arvaa kuinka monta kertaa mä olen odottanu että alkais syntyy aikaisemmin ettei kerkeis jännittää, mutta kaveri vaan tahtoo tuolla pysyä ja syntyy sitten väkisin :D

Onnea huomiselle =)

Mäkin tahdon huomenna nähdä tän vauvan... en jaksa enään olla tälläinen köntys :ashamed:
Esikoisesta lähdettiin "tänä päivänä" eli 39+2 sairaalaan, tosin syntyi vasta 39+6

Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:
Voi, tuntuu varmasti jännältä tietää tasan tarkkaan milloin vauva syntyy. =) Yritä kuitenkin saada edes hetkeksi unen päästä kiinni. Tsemppiä ja onnea matkaan! :hug: (Itse olisin maha kuralla, jos olisin vastaavaan toimenpiteeseen menossa, enkä nukkuis hetkeäkään. :ashamed: )

Joo kyllä täällä on maha ollu sekaisin pitkin päivää :snotty: Sydän hakannu tuhatta ja sataa vähän väliä. Monet itkut itketty ja jne jne.. Eipä kauaa niin se on menoa ja täytyy toivoo että jännitys kaikkoaa viimeistään silloin ku sairaalaan pääsee :) No okei, sit se ainakin häviää ku ovat laittaneet puudutteen selkään :D

Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
:hug: :hug: Mistähän sulle sais vähän unta, vaan eipä tuossa taida auttaa oikein mikään. Kauheesti nyt tsemejä tätäkin kautta, muakin ihan jännittää taas kun ajattelen.

Tuu lyömään mua kalikalla päähän :D Sillain varmasti tulis uni :p

Mitäs jos lähdettäis lenkille sinne teidän kivaan maastoon, juostais mäkeä ylös ja alas? :D Tuliskohan sit uni...

Alkuperäinen kirjoittaja onnea huomiseen..:

T. yhden Jasun äitee

Kyllä siitä taitaa Jasu tulla =) Niin ja kiitos :)

Kiva, saadaan lisää Jasuja : ) Hyvän nimen valitsette oli se sit mikä vain, pääasia että te itse pidätte siittä. Kyl meilläkin oli osittain hieman ihmettelijöitä lähipiirissä ton nimen suhteen, mut eipä mikään muu nimi oli hälle sopinut : ) Jospa ne Jasut sais joskus nimipäivänkin...

Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:
Onnea huomiselle =)

Mäkin tahdon huomenna nähdä tän vauvan... en jaksa enään olla tälläinen köntys :ashamed:
Esikoisesta lähdettiin "tänä päivänä" eli 39+2 sairaalaan, tosin syntyi vasta 39+6

Toivottavasti pääset pian mahasta eroon ja saat vauvan syliin. Olen lukenut täällä että sulla on niitä supistuksia ollu ja olen jännittäny sinun puolesta että milloinhan se lähtö tulee :D Mulla nyt viikot 39+1 ja olen iloinen ettei tarvii kärsiä yliaikaisena :ashamed: Tsemppiä sinullekin loppu odotukseen!

:hug: :hug: Mistähän sulle sais vähän unta, vaan eipä tuossa taida auttaa oikein mikään. Kauheesti nyt tsemejä tätäkin kautta, muakin ihan jännittää taas kun ajattelen.

Tuu lyömään mua kalikalla päähän :D Sillain varmasti tulis uni :p

Mitäs jos lähdettäis lenkille sinne teidän kivaan maastoon, juostais mäkeä ylös ja alas? :D Tuliskohan sit uni...

Voipi olla että vauva syntyis ennen sitä jos mä lähtisin juoksee tuota mäkee taas ylös alas :laugh: ei kerkeis paljoa nukkua!