Tänään illalla treffit, supertyhmiä kysymyksiä niihin liittyen!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuva :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuva :)

Vieras
Yks mies tulee mun luo teelle :) Ja oon nyt onnistunu luomaan ihan uskomattoman tyhmistä pikkuasioista sellasia, joita mietin ihan hirveesti!

Ensinnäkin: sammutanko telkkarin ennen kuin mies tulee vai pidänkö sen päällä? Hiljaisissa hetkissä vois olla kiva, et on jotain katottavaa/kommentoitavaa, mut onks ihan tyhmää jos telkkari on päällä? Riittääkö pelkkä radio/musa?

Ja kun se mies tulee juomaan teetä, niin apuaa... keitän siis vedenkeittimellä vettä ja sit meillä on ne teepussit (ei, en omista teekannua et hauduttelisin mitään oikeeta teetä), niin voiks siis tehä niin, et annan teemukin lisäks käteen lautasen, ja sit se pussi laitetaan siihen lautaselle ja myöhemmin voi sit hakee lisää kuumaa vettä ja huljuttaa taas sitä samaa pussia?

Ei hitto miten tyhmiä sitä ihminen välillä miettiikään :D

Ööö mä jättäisin kyllä teepaketin esille ja sit jonku astian mihin voi halutessaan pussin laittaa. En kuitenkaan lähtis ohjeistamaan uudelleen huljuttamista. Jätä vaan telkkari päälle jos helpottaa mut laita ääni pienelle.

Joo telkkari päälle ääni pienelle. Emmä mitään lautasia laittas. Jotkuthan antaa sen teepussin olla siel teemukissa koko ajan. Anna sille talouspaperin pala että laittaa pussinsa siihen sit :D

Itse juon vuosittain paljon teetä, joten tee-ihmisenä en todellakaan pitäisi sitä hyvänä eleenä että hulautetaan tätä samaa pussia uudestaan. Siis jos juodaan kaksi kuppia, niin kaksi pussia myös, kiitos.

Ihana :D

Mä jättäisin varmaan telkkarin päälle tuossa tilanteessa, yleensä vieraiden aikaan tv tulisi pitää kiinni, mutta tosiaan siitä saa jotain jutun juurta jos tulee hiljainen hetki.

Tiesittekö että on olemassa sellaisia pieniä teepussin alusia (posliinia, mitä lie?) juuri tuohon ap:n tilanteeseen? :D Ei siis auta ap:ta tähän iltaan, mutta semmosia pikkuriikkisiä alusia on olemassa, johon sen teepussin voi laskea :D

Ehkä radio tai musiikia hiljaisella,että voitte jutella ilman häiriötä tai huutamatta,telkkari auki vois antaa välinpitämättömän kuvan.Ihan hyvin riittää vedenkeitin,ei kaikilla ole teekannua.:)
Juu hyvin voit antaa lautasen käteen tai pöydälle,jos mies haluaa teepussin ottaa pois mukista.Miusta ainakin tee tulee liian kitkeräksi,jos teepussia pitää liian pitkään vedessä. Hyvältä kuulostaa.
Pidä hauska ilta =)

Viimeksi muokattu:
Hahaa, no niin kyllä jänskättääkin, eikä ole tullut tällaista treffailua ihan hetkeen harrastettua! Siksi arvostan vinkkejänne ihan yli kaiken :D Voin tulla sit kertomaan miten meni ja tuliko teepussien kanssa sählinkiä ;D

Voi ihana aloitus :) Kannatan musaa/radiota telkkari vähän häiritsee keskittymistä. Ja teepussit pöytään ja lisäksi pikkuinen laiutanen johon käytetyt pussit voi laittaa. Hauskaa iltaa!!

Taidan kyl tosiaan laittaa telkkarin kii, kun sitä ei kauheen hiljaselle ees saa, hassu volyymin säätö. Niin onpahan sit pakko jutella :D Hih, alan kohta vakavasti harkita yhtä rohkaisuryyppyä... :) Ihania ootte kun vastailette! :)

teetähän voi tehdä myös kattilassa. kannattaa varmaan laittaa joku tunnelmakynttilä olkkarin pöydälle :) ja vissiin kannattaa vielä kurkistaa vessan kaappeihin...eittei oo mitään "noloa" sielä piilossa.

Taustahälyksi radio päälle tai jotain rentoa musiikkia mutta volyymit pienelle.

Teen tekisin tietenkin mieluummin irtoteestä ja kannuun mutta ap:n tapauksessa ja varustein (tai ilman niitä) keittäisin veden keittimessä, iskisin teepussit mukeihin, vettä päälle ja pöytään. En varaisi mitään teepusseja itse pöytään vaan valmistelisin teen keittiössä.. myös sen mahdollisen toisen kupillisen samaan tapaan, eikä sitten todellakaan mitään käytettyä teepussia huljutellen :D Pöydälle pieni kippo/jälkiruokakulho tms käytetyille teepusseille. Ehkä siinä on jotain muutakin pientä purtavaa teen kylkiäiseksi? Pikkuleipiä tms?

Tunnelmallista iltaa ja rentoudu! Ei se varmaankaan varsinaisesti sitä teetä varten tule vaan sinua ;)