Tänään jatkuu Bones uusilla jaksoilla

Eli mitä on tapahtunu viimeks? Viimenen mun näkemä jakso on se misä Booth joutuu sinne leikkaukseen, jatkuuko siis siitä vai onko multa jääny joku kausi välistä.. Toisaalta olis hiukka sellanen muistikuva et oon jonkun jakson joskus KAUAN sitte nähny missä ne kaikki lähtee lopuks lentokentältä eri paikkoihin, mikähän se sit oli.. Jos joku vois päivittää ajan tasalle et missä mennään niin ois kivampi alottaa uus kausi :)

Huh! Mitä minä tekisinkään ilman tätä keskustelupalstaa ja teitä ihania :) Olisin missannut taas uuden kauden aloituksen ihan täysin ja siitä olisi voinut seurata kunnon itkupotkuraivarit :saint:

Kiitos Minerva McGarmiva :flower:

jostain luin että ryhmä hajosi, kuka lähti minnekin... booth on rakastunut reissullaan toiseen naiseen eikä Brennan näin ollen voi enää tunnustaa rakkauttaan. Edellinen kausihan loppu siihen kun Booth paljasti tunteensa Brennania kohtaan. Silloin Brennan ei vastannut tunteeseen.

Siis ku mulla menny ihan ohi tuon boksin julkasu, en tajua miten oon niin voinut missata ja täl hetkel ei oo rahaa tuota ostaa :(

Kävin huvin vuoksi selaamassa discshop.fi -sivuja, ja huomasin boxin tulleen sinne myytiin. On kyllä tällä hetkellä tosi kallis (44,95€), ja kaksi kappaletta enää jäljellä. Toivottavasti saat sen jossain vaiheessa ostettua (kausi on saanut arvosanaksi 4.9/5.0) sillä tämä kausi on tosi hyvä. Loppuu muuten tosi dramaattisesti.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä