Tänään kaupassa (joo tää on taas niin tätä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "asiakas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"asiakas"

Vieras
siis valitusta! Piti ihan pikaisesti käydä hakemassa synttärilahjavaate vauvan kanssa. Oikea koko löytyi heti ja kassallakin oli vain yksi ennen minua, joten parkkeerasin jonoon vaikka vauva alkoikin vaunuissa äheltää. (tähän selvennettäköön että herää aina kun vaunut pysähtyy ja alkaa huutaa LUJAA!) Sitten tämä edelläni ollut asiakas alkoi inttämään myyjän kanssa ostoksistaan ja sitä selvittelivät siinä sitten varmaan 10-15 minuuttia jona aikana vauva vaunuista heräsi ja aloitti huudon. Nappasin vauvan syliin ja hyssyttelin, siirsin rattaita ehkä metrin sivummalle ja olin palaamassa paikalleni. Edellinen asiakas sai juuri parahiksi asiansa hoidettua. Kunnes siihen väliin kurvasi joku keski-ikäinen rouva kauhean lastillisen kanssa ja myyjä alkoi salamana palvella häntä, niin että kun sanoin että anteeksi olin tässä jonossa niin tämä vaan sanoi etta jaa anteeksi, enkä tietenkään päässyt enää ensiksi. Ketutti vietävästi odottaa huutava vauva kainalossa. Ja sitten tämä täti vielä alkoi antamaan tietojaan jotain himputin bonuskorttia varten, niin lähdin menemään. Kuppi meni nurin.

Mitä vittua? Miksi lähdit hyssyttelemään pois jonosta? En kyllä ymmärrä. Tottakai jokainen menee jonoon suoraan eikä katsele ympärilleen että jos jossakin olisi joku hyssyttelijä joka kuuluisi jonoon. Olisit nyt edes jättänyt ne vaunut siihen kassalle jonoon.

Tekisin valituksen asiasta. Törkeää touhua, miksi muuten myyjät niiiiin usein ylenkatsovat lasten kanssa liikkeellä olevia äitejä?? Kuitenkin ei se ostovoimasta voi olla kiinni!

Yhteistyössä