Tänään kaupassa nähtyä! lihava äiti, siiderit, huutava vauva !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyyty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyyty

Vieras
On se muutes jännää että ku täällä aina sillointällöin lukee näitä OSA 345: kaupassa nähtyä-juttuja

ni kyllä mä tänään mietin et jokahan musta kirjoitellaan täällä.. Tosin tokasin kassaneidillekin et onneks ei oo ketään siinä kassan läheisyydessä ku muuten joku jo kirjoittaa Netissä että....

"siis kauheeta, mä näin tänään kaupassa ku yks lihava väsyneen näköinen äiti osti 10tölkkiä siideriä ja sen pieni vauva huusi vaan kärryissä.. MEneekö se nyt kotiin jumaan niiät? kuka huolehtii lapsesta? Hitsi ku en lähtenyt seuraamaan..."

JA kyllä tänään kävi juuri noin :) MUTTA mitä kaikkea siitä olisi voinnut päässään viritellä

Totuus ei ole se että menin sitten ryyppäämään ne viinakset ja lapsi itki itsensä uneen.

Minä väsynyt =flunssassa koko perhe= unettomia öitä, Valmistujaisjuhlani tulossa joten järjestelyä, leipomista jne. jne. päälle.

Lihava= kyllä olen, tosi lihava, kun en mihinkään pääse ku mies ei lapsia hoida.

JA ne siiderit, ei ne mulle oo, mä imetän, tai no yhden voin ottaa..
Juhliin ne on, vieraille :)

Totuus ei ollut ekä niin paha, kuin miltä näytti...............

JA vauva huutaa aina kun on väsynyt, ei nimittäin syö tuttia... ja kaupassa ei millään pysty asntamaan kassalla tissiä, kotona sai sitten, tai itseasiassa nukahti sitten autoon heti ku se lähti liikkeelle

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Lihava= kyllä olen, tosi lihava, kun en mihinkään pääse ku mies ei lapsia hoida

en ymmärrä kyllä tuota yhtälöä :)
mutta ihan hauska kirjoitus. paranemisia !

Tästä unohtui se silmänisku ;) eli mulla on kieroutunut huumorintaju, siis tekosyy piti olla vaan :)

Tällaista sattuu. Itse olin ulkoilemassa kahden pienen lapsen kanssa. Lapsi löysi kaksi tyhjää kaljapulloa. Lapsi halusi palauttaa pullot kauppaan, enkä minäkään halunnut, että pullot tulee rikotuksi kotipihan läheisyyteen. Siispä kävelin eteenpäin tyhjät kaljapullot käsissäni lasten kanssa iltamyöhällä. Vastaantulijoilta sain aika paheksuvia katseita osakseni...

Hitto,olen läski suorastaan pallo ja nolottaakin se :( kai pitää jotakin kohta tehdä :(
Mutta vaikka olen läski, välistä sen sidukkapäkin ostan niin ei se tarkoita että olen TYHMÄ ja juon sen heti kerralla tai että lapset on vain mun hoidossa.
Sorgen kirjotusvirheitä koitan joko laihduttaa jota näppini osuu näppiksille tai ostan uuden näppiksen jossa hehtaari näppäimet jotta läskiset sormeni osuu näppäimille:D

Ilta puoli yhdeksän: Mun kymmenkuinen istuu vaunuissa kaupassa ilman sukkia ja pitää karkkipussista kiinni kovin tyytyväisenä.

Totuus: Meidän päivärytmi on sellainen, että yöunet on suunnilleen 23.30-10.30 eli tuo on meille ihan sopiva aika käydä kaupassa. Sukat ei pysy nyt jalassa kun ne on just opittu vetämään pois.. Ja karkkipussi rapisee kivasti käsissä. Ikinä ei ole karkkia maistanut ja nuokin oli menossa Isälle.

Mutta mulla oli tosi "kurja" olo kun tuntui, että kaikki katsoi arvostelevasti. Heikko itsetunto?

Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
Ilta puoli yhdeksän: Mun kymmenkuinen istuu vaunuissa kaupassa ilman sukkia ja pitää karkkipussista kiinni kovin tyytyväisenä.

Totuus: Meidän päivärytmi on sellainen, että yöunet on suunnilleen 23.30-10.30 eli tuo on meille ihan sopiva aika käydä kaupassa. Sukat ei pysy nyt jalassa kun ne on just opittu vetämään pois.. Ja karkkipussi rapisee kivasti käsissä. Ikinä ei ole karkkia maistanut ja nuokin oli menossa Isälle.

Mutta mulla oli tosi "kurja" olo kun tuntui, että kaikki katsoi arvostelevasti. Heikko itsetunto?

Ei se oo heikkoa itsetuntoa, se on vaan palstailun aiheuttamaa vainoharhaisuutta ;)

Oltiin tulossa Virosta laivalla, mukana vauva joka oli silloin aika tasan 3 kk. Koska imetys janottaa minua koko ajan, otin silloin tällöin pullon suusta huikat Ale Cogin tosi hyvää kotikaljaa johon olen hulluna, alkoholitonta. Kun olin muutaman kunnon huikan ottanut, huomasin ne paheksuvat katseet..Joo ei kyllä tasan tarkkaan näyttänyt se pullo miltään kotikaljalta.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Oltiin tulossa Virosta laivalla, mukana vauva joka oli silloin aika tasan 3 kk. Koska imetys janottaa minua koko ajan, otin silloin tällöin pullon suusta huikat Ale Cogin tosi hyvää kotikaljaa johon olen hulluna, alkoholitonta. Kun olin muutaman kunnon huikan ottanut, huomasin ne paheksuvat katseet..Joo ei kyllä tasan tarkkaan näyttänyt se pullo miltään kotikaljalta.. :whistle:

Tiedän tunteen. Tosin mä olin viel raskaana ku käytiin miehen siskon kanssa Tallinanassa, ja molemmat raahattiin sit ukoille 4 lavaa kaljaa... kyllä meitä kateltiin jo, ku oli niin paljon laatikoita, saati ku mulla maha pullotti...

Tekikö sun muuten puhuu normaalia kovempaan ääneen tyyliin "Ville tää alkoholiton olut on kyllä tosi hyvän makuista, tätä vois juoda jatkossa...."

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:

Tiedän tunteen. Tosin mä olin viel raskaana ku käytiin miehen siskon kanssa Tallinanassa, ja molemmat raahattiin sit ukoille 4 lavaa kaljaa... kyllä meitä kateltiin jo, ku oli niin paljon laatikoita, saati ku mulla maha pullotti...

Tekikö sun muuten puhuu normaalia kovempaan ääneen tyyliin "Ville tää alkoholiton olut on kyllä tosi hyvän makuista, tätä vois juoda jatkossa...."

Hihhih joo en sanonut noin, mutta olis kyllä pitänyt, sen verran murhaavasti yksi kahden metrin päässä ollut rouvashenkilö minua silmäili.. B)

Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
Heh, lisääkö muuten kotikalja samallalailla maidontuotantoa kuin pilsneri? =)

Kyllä kuulemma lisää. Helsingin naistenklinikan synnyttäneiden perheosastolla juotetaan tuoreille äideille kotikaljaa. Tai ei juoteta, mutta sitä on tarjolla. =) Minäkin lipitin sitä hulluna. Ja se ei edes ole mitään ihan alkoholitontakaan. :whistle:

No mä taas olin se äiti joka pää punaisena raahas cittarin pakasteosastolla riehuvaa, huutavaa ja potkivaa uhmista. Tiukka kainalo-ote ja koriin vaan kylmän rauhallisesti katkarapuja samalla..

Joku teistä varmaan oli siellä mulkoilemassa mua, sen verran tuli tuijotuksia :/

Sama se on jos kesällä istuu terassilla olut tuoppi nenän alla. Eihän ne ihmiset tajua että terassiltakin saa alkoholitonta olutta. (ja siideriä )

Tosin ei ne baarin työntekijätkään aina sitä tiedä.. tai ainakaan tienneet kerran Oulussa.. kyselivät toisiltaan onko meillä ja olihan siellä jopa kahta eri merkkiä.

Yhteistyössä