Tänään kaupassa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nueva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nueva

Aktiivinen jäsen
05.06.2009
2 255
0
36
Mies: "Katoiksä -piip- nyt mikä se -piip-vaakanumero on?"
Nainen: "No en."
M: "Mene nyt -piip- katsomaan se -piip- numero! "
N: "Okei."
M: " Onko ne -piip-mandariineja vai klementiinejä?"
N: " En mä tiiä, odota, käyn katsomassa."
M: "MITÄ ne siis -piip- nyt on!!!!?"
N: "Mandariineja."
M: "-Piiiip- Mandariini sulla on housuissas...."

Kuunteli jonkun pariskunnan sananvaihtoa.... parisuhdetta parhaimmillaan.... :laugh:

ja tämä kans hyvä, töissä kuultua: mies ja nainen istuu poikansa kanssa pöydässä. mies jotain selittää naiselle vähän ärtyneesti ja välillä ääni kovenee. nainen tiuskasee lopuksi " tunge nyt se hillo sinne suuhus ja oo välillä hiljaa!!" mies söi siis hillomunkkia.

Kyllä jotkut varmaan kattoo pitkään toisinaan mun ja mieheni keskusteluja,me kun harrstetaan semmoista kevyttä kenttä vi..lua ihan julkisestikkin.JOku vois luulla että ollaan riidoissa puheiden perusteella

Alkuperäinen kirjoittaja karmilla:
Kyllä jotkut varmaan kattoo pitkään toisinaan mun ja mieheni keskusteluja,me kun harrstetaan semmoista kevyttä kenttä vi..lua ihan julkisestikkin.JOku vois luulla että ollaan riidoissa puheiden perusteella

No ei ainakaan kovin pitkäikäisen suhteen ilmapiiriltä vaikuta, musta tossa nyt ei ole mitään hassua että vittuilette toisillenne edes kevyesti julkisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No ei ainakaan kovin pitkäikäisen suhteen ilmapiiriltä vaikuta, musta tossa nyt ei ole mitään hassua että vittuilette toisillenne edes kevyesti julkisesti.

No kiitos parisuhdevinkistä :laugh: :laugh: Ollaan ihan onnellisia toivottavasti sinäkin joka harmaana arvostelit meitä :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No kiitos parisuhdevinkistä :laugh: :laugh: Ollaan ihan onnellisia toivottavasti sinäkin joka harmaana arvostelit meitä :)

Samaa meilläkin :) Mä oon mäkättävä ihminen ja minä kun mäkätän siellä missä haluan mäkättää. Enpä välitä muiden mielipiteistä..

Mun mies ei kyllä koskaan puhuisi mulle samalla tavalla kuin ap:n tapauksessa. Minä ehkä kyllä miehelle... :D

tiedän yhden pariskunnan joka komminikoi näin,haukkuvat toisiaan kotona jopa vieraiden kuullen mennen tullen :( ja toisen ammatin jos paljastaisin niin avautuisi teilläkin silmät että kaikki hulluja ne sinnekin ottaa :(

Yhteistyössä