Alkuperäinen kirjoittaja uhmiksen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja tn:
Alkuperäinen kirjoittaja äity:
No minä aikani moista katselin, oma tyttö odotti ja odotti kiltisti vuoroaan jonkun ipananpunkeron maatessa tahallaan liukumäessä virnistellen ja tukkien toisilta tien. Äiti mässytti ranskalaisia ja suu täynnä puheli kännykkään. En viitsinyt käskeä tyttöä laskemaan päälle, niin karjaisin sille punkerolle virnuilijalle (ikää ehkä about 7v) että alas vetää siitä edestä ja ihan hemmetin nopeaan...
Penska läksi, ja äitee meinasi kiskaista ranskalaisen ruokatorveen. Karjaisen muuten vastaisuudessakin
Miksi karjaisit? Minä olen tarvittaessa pyytänyt "päästätkö xxx:n välillä laskemaan, kun se on vielä pienempi? " Aina ovat lapset päästäneet.
Opettele ekaksi lainaamaan oikein :hug: Näyttää teksti tehokkaammalta
Hän taitaa kuulua samaan kastiin ap:n kanssa, joka nimittelee täällä vieraita lapsia idioottipennuiksi. Surullisia käytöstapoja opettavat JUURI NÄMÄ äidit lapsilleen...
Sinullaei taida olla suomenkieliset sanonnat ihan hallussa? Taisi itsellesi kolahtaa kasti -sanan yleiskielinen merkitys, kun noin villiinnyit

?
Voi kun tietäisitkin, vai että samaa "kastia"... Että kastijaolle ihan tässä päästiin :hug:
Onko omasi kenties samanlainen liukuritukko

Ihan siis vaan, kun noin kovaa kolahti...