Tänään leffaan 5v. ja 7v. poikien kanssa... Mutta kumpi leffa? Saapasjalkakissa vai Risto Räppääjä????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ätiitiitiit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ätiitiitiit;25924212:
Toinen pojista sanoi että Saapasjalkakissa ja toinen et Risto Räppääjä...

Kumpaa suosittelet?

uusinta räppääjää ei olla nähty, mutta 5vuotiaan kanssa kävin katsomassa saapasjalkakissa ja siitä tykkäs poika ja äiti, suosittelen.

Räppääjässä ei mun mielestä ollut sitä hehkua mikä on ollut aiemmissa, kolmas oli jo liikaa vissiin ja se että eri näyttelijä, ja mun mielestä aika huono sellanen.

Meillä 3 ja 6 v tykkäsivät kovasti. Tärkeää asiaa käsitellään ja aikuisetkin viihtyy. Ja mulle itselleni ehdotonta plussaa että, on kotimainen lasten elokuva! Viimepäivät on taas kuunneltu räppääjn musiikkia spotyflystä. Ja olen etmiesltä tosta et huonompi näyttelijä.... Ja viileä Venla siinä näkemisen arvoinen tyttö!

Oma 5 v poikani ja siskon 8 v poika tykkäsivät molemmat tosi kovasti tuosta Risto Räppääjästä, joten suosittelen. Aikuiselle ei ehkä ollut ihan paras leffa, mut se onkin lasten elokuva.
Ei olla käyty katsomassa Saapasjalkakissaa, kun 2D:hen ei päästy ja 3D:stä en tykkää, kun tuolla pojallani ei pysy vielä kunnolla ne lasit päässä ja keskittyminen menee niiden kanssa säätämiseen.

Yhteistyössä