Tänään mä ylitän itseni.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vatruska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vatruska

Aktiivinen jäsen
24.10.2004
4 148
0
36
Helsinki
Työpaikan lekurin mukaan mun kunto on rempallaan ja varsinkin polvet, vaikka seisomatyötä olen tehnyt jo 20v. Ehkä ne juuri siksi on rempallaan. :whistle:
Yleensä menen autolla töihin,mutta tänään menen pyörällä ja nautin kaupungista yöllä kun täällä on hiljaista. Jos ihan rauhassa saan mennä yöllä niin poljen pitkin teitä vaikka väärään suuntaan.
Mä niin pidän juhannuksesta Helsingissä :kieh:
Mutta tuosta itseni ylittämisestä :( Mä en ole pyöräillyt aikoihin yhteenkyytiin 10km. :o
Siispä Hyvää Juhannusta Kaikille ja nauttikaa rauhasta =)

Vihdoin kotona. :whistle: Hiljaseksi oli tämä kaupunki mennyt. Takseja suhahteli vapaana ja muutama humaltunut kotiinkävelijä oli liikkeellä. Sain ihan rauhassa ajaa kotia töistä ja ajoin ajotiellä, vaikka pyörätie oli vieressä. Mieletöntä nauttia pitkästä aikaan pyöräilystä ja kierrellä ja kaarrella miten sattuu. Poliisejakaan ei näkynyt,joten moitteita en saanut.
Että tämmöstä :D

Pois ne autot täältä valu jo puolenpäivän jälkeen. Ne jotka tänne jäi, rantautuvat kokkopaikkojen lähelle huomenna. Ja jos sataa nauttivat varmaan kotona olosta. :D
Niin ja mitä asiakkailta kuulin,niin toinen auto aalto lähtee huomenna aamulla kohti ylöspäin.

Yhteistyössä