Tänään näkynyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naisihminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="merkku";25642270]Mä ihmettelen miksi sille oli puettu sellaset hutsumaiset vaatteet ?![/QUOTE]

No mun mielestä ne ei ollu hutsumaiset, mut oli jotenkin... mauttomat. Joku 15-vuotias vois stailata tohon tyyliin. Eikä ne sopinut sille naiselle yhtään, huomas ettei ne ollut sen tyyliä.

Eihän se osannut laulaa! ! !
Karsintoihin oli ilmeisesti valinnut semmoisen rallin minkä pystyy vetää, mut tästä huomas että laulaja ei ole, Kiira Korpi -kaksoisolento ehkä..

[QUOTE="merkku";25642270]Mä ihmettelen miksi sille oli puettu sellaset hutsumaiset vaatteet ?![/QUOTE]

Juu, mäkin nauroin miehelle ettei nyt tainnut auttaa muijaa se sutturapukeutuminen. Toiset laulaa perseellään, toiset käyttävät laulajantaitoja. :)

Heidi on hyvin ärsyttävä, työntää kieltään esille ja flirttaa heti vieraidenkin kanssa. Tosi lapselliseksi tekee itsensä hokemalla mä teen mitä vaan päästäkseni pitkälle!Luulot itsestään liian suuret ja se näkyi myös haastatteluissa. Opiskelkoot nyt ensin sitä musiikkia ja tulkoon sitten uudelleen tyrkylle......mut mähän oon opiskellu pianonsoittoakin vuoden....siihenkö vuoteen ne lahjat loppui. En pitänyt tyypistä, yritti keikuttaa peräänsä kuin paskat housuissa. Opettelisi nyt myös kävelemään korkokengillä.

Yhteistyössä