Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Yksi lapsukaisista muisti jo tänään kertoa, että joulujuhlassa tarvitsee olla tietyn väriset vaatteet. Ehdittiin ostaa ne tänään ja juhlahan on sitten huomenna.
Mua sitten ärsyttää tuollainen, siis se, että oletetaan kaikkien kaapista löytyvän tietynlaisia vaatteita, jotka sitten vaan napataan kaapista matkaan juhla-aamuna. Ja tieto " asuvaatimuksesta" on tullut edellisenä iltana koululta. ( tai noin klo 17. 15 ) On nimittäin yllättävän hankalaa löytää jotain niinkin yksinkertaista, kuin yksiväristä paitaa tms. kun sitä tarvitsee.
Viimevuotinen lumihiutale tanssi aluspaidassa, onneksi sentään pitsikuosiessa pitkähihaisessa.. ei sitä hämärässä salissa lavalta erottanut.Kaupoissa kun ei ollut valkoisia peruspaitoja lainkaan..
Mua sitten ärsyttää tuollainen, siis se, että oletetaan kaikkien kaapista löytyvän tietynlaisia vaatteita, jotka sitten vaan napataan kaapista matkaan juhla-aamuna. Ja tieto " asuvaatimuksesta" on tullut edellisenä iltana koululta. ( tai noin klo 17. 15 ) On nimittäin yllättävän hankalaa löytää jotain niinkin yksinkertaista, kuin yksiväristä paitaa tms. kun sitä tarvitsee.
Viimevuotinen lumihiutale tanssi aluspaidassa, onneksi sentään pitsikuosiessa pitkähihaisessa.. ei sitä hämärässä salissa lavalta erottanut.Kaupoissa kun ei ollut valkoisia peruspaitoja lainkaan..
Mun piti yhtenä vuonna metsästää smurffinsinisiä leggingsejä viikkoa ennen juhlaa. Oli muuten ihan helppo homma, varsinkin kun kaikki muut oli varmaan ehtiny mun edelle. Mun smurffi oli sitten vähän vihreään taittuvassa turkoosissa...
Olin eilen ylpeä 5v joka jaksoi hankaluuksistaan ja levottomuudestaan huolimatta niin hienosti keskittyä joulujuhlaansa ja oman ohjelmanumeron esittämiseen. Huikea edistys viimevuotiseen ja kevätjuhlaan verrattuna :heart: