Iso likka on jo
5,8kg ja pituus 59,5cm :heart:
Pituuttakin oli tullut kuukaudessa 4cm ja painoa vähän yli kilo
5,8kg ja pituus 59,5cm :heart:
Pituuttakin oli tullut kuukaudessa 4cm ja painoa vähän yli kilo
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Samaa kaliiperia meidän neidin kanssa... Aamu oli 3kk 5930g ja 59cm
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Onko imetys onnistunut?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Onko imetys onnistunut?
Osittaisimetyksellä mennään,vaikka olen monen monta kertaa ollut luovuttamassa,jos nyt muutaman kuukauden saisi vielä edes vähän imetettyä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Samaa kaliiperia meidän neidin kanssa... Aamu oli 3kk 5930g ja 59cm
Vanessa on kyllä kasvanut hurjaa tahtia,kun syntyessään oli sen 2,6kg ja 48cm =)
Ja Vanessahan "luokiteltiin" keskoseksi,neuvolassa heille on oma käyrä.
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Onko imetys onnistunut?
Osittaisimetyksellä mennään,vaikka olen monen monta kertaa ollut luovuttamassa,jos nyt muutaman kuukauden saisi vielä edes vähän imetettyä =)
Hienoa, että jaksat yrittää!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Samaa kaliiperia meidän neidin kanssa... Aamu oli 3kk 5930g ja 59cm
Vanessa on kyllä kasvanut hurjaa tahtia,kun syntyessään oli sen 2,6kg ja 48cm =)
Aamu oli syntyessään 3550g ja 47cm![]()
Alkuperäinen kirjoittaja höh:paprica ois minust kivempi kutsumanimi tääl palstal tuolle
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Kuin sä jaksat jauhaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Kuin sä jaksat jauhaa?
Oonko mä nyt täällä palstalla paljon ollut,en![]()
Ja toiseksi,haluatko sä että mä vaan räksytän ja hittuilen :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Kuin sä jaksat jauhaa?
Oonko mä nyt täällä palstalla paljon ollut,en![]()
Ja toiseksi,haluatko sä että mä vaan räksytän ja hittuilen :xmas:
ketään tuskin kiinnostaa sun vanessas
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Samaa kaliiperia meidän neidin kanssa... Aamu oli 3kk 5930g ja 59cm
Aamu oli syntyessään 3550g ja 47cm![]()
Paljos Aamulla on jo ikää? =)
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:4kk tuli eilen ja 4kk -mitat oli 6560g ja 63,3cm
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:meilläkin oli tänään 3kk neuvola ja tyttö oli6300g ja 58,5 cm pitkä..
Alkuperäinen kirjoittaja äitä:Miks luokiteltiin keskoseks? Siis sun tyttö.
Hassua! Meidän tyttö syntyi 36+4 ja painoi 2,7kg ja pituus 46cmAlkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Alkuperäinen kirjoittaja äitä:Miks luokiteltiin keskoseks? Siis sun tyttö.
Syntyi rv36+6
Ja meillä neuvolassa ollu ihan "normi" painoköyrätaulukko käytössä eikä keskosten. Eroja on eri paikoissa.Alkuperäinen kirjoittaja äitä:Hassua! Meidän tyttö syntyi 36+4 ja painoi 2,7kg ja pituus 46cmAlkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Alkuperäinen kirjoittaja äitä:Miks luokiteltiin keskoseks? Siis sun tyttö.
Syntyi rv36+6
Sanottiin neuvolassa ja synnärillä ettei ole missään nimessä keskonen vaan ennenaikainen.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Alkuperäinen kirjoittaja äitä:Miks luokiteltiin keskoseks? Siis sun tyttö.
Syntyi rv36+6