Tänään oli Vanessan 3kk neuvola=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun tyttö syntyi rv 36+4 ja painoi 2370g/45cm. Ei ollut kuulema keskonen vaan ennenaikanen... Näin helsingissä.

Meni kaikkien käyrien alapuolella, mutta normikäyrää seurattiin. 1-vuotiaana 75cm/9500g. Nyt 3v ja 98cm/14kg :)

Alkuperäinen kirjoittaja Eräs mamma:
Mun tyttö syntyi rv 36+4 ja painoi 2370g/45cm. Ei ollut kuulema keskonen vaan ennenaikanen... Näin helsingissä.

Meni kaikkien käyrien alapuolella, mutta normikäyrää seurattiin. 1-vuotiaana 75cm/9500g. Nyt 3v ja 98cm/14kg :)

Hyvin on teillä likka kasvanut =)

yleensä luokitukset on paino alle2500 tai alle37viikkoa.
meilläkin käytettiin neuvolas korjattua ikää, kun syntyi 36+3 ja painoa 2070g. mulle on ihan sama sanotaanko keskoseksi vai ei. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
Alkuperäinen kirjoittaja Eräs mamma:

Hyvin on teillä likka kasvanut =)

Juu hyvin lähti sit kasvu käyntiin kun neiti pullahti maailmaan :) Ei selvinnyt ikinä miksi oli massussa niin pikkunen, vaikka extraultria olikin.

Alkuperäinen kirjoittaja saara:
meilläkin käytettiin neuvolas korjattua ikää, kun syntyi 36+3 ja painoa 2070g. mulle on ihan sama sanotaanko keskoseksi vai ei. :)

Niin on mullekin,pääasia että pysyy terveenä ja kasvaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
Alkuperäinen kirjoittaja saara:

Niin on mullekin,pääasia että pysyy terveenä ja kasvaa :D

Meillä poika syntyi viikolla 38+4 ja painoi 2065g eikä missään vaiheessa kukaan puhunut keskosesta, vielä sen lääkärin lähtötarkistuksessa kysyin et onko keskonen, niin sanoi et ei ole..Oli niin hyvä kuntoinen pienestä painosta huolimatta.

Yhteistyössä