Tänään on 10 vuotta siitä päivästä, joka on eniten vaikuttanut elämääni!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vuosipäivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vuosipäivä

Vieras
Rakastuin tuona päivänä tai ainakin tapasin elämäni miehen, jota en sitten koskaan saanut omakseni, lainaan vaan hetkeksi.

Tuon jälkeen olin pitkään niin sekaisin että jonkinmoinen ihme on se että olen ylipäätään elossa enää.

Nyt kymmenen vuotta myöhemmin kaipaan silloista itseäni, joka oli aivan erilainen kuin nykyinen: Olin elämää täynnä, halusin vaikka mitä, jaksoin vaikka mitä ja olin hoikka ja kauniskin varmaan - nyt mikään noista ei pidä enää paikkaansa :(

Mietin vaan, että muistaako toinen osapuoli tuon onnen/epäonnen päivää, josta kaikki alkoi.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mitä teille sitten tapahtui? Mä niin rakastan tosielämän tarinoita, pakko ei ole kertoa. :)

Olin naimisissa ja ex ei oikein ihastunut suhteesta, mutta nyt jälkeenpäin "vihaan" häntä, kun hän tavallaan tuhosi ainoan rakkauteni :(

Oli hankala kuvio kaikenkaikkiaankin, vaikka vastapuoli oli vapaa. Onnea kesti muutamia kuukausia, moista en ole koskaan ennen enkä sen jälkeen kokenut. En varmasti uskaltaisi heittäytyä sillä tavalla tunteiden vietäväksi toista kertaa enää - itsesuojeluvaisto.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mitä teille sitten tapahtui? Mä niin rakastan tosielämän tarinoita, pakko ei ole kertoa. :)

Olin naimisissa ja ex ei oikein ihastunut suhteesta, mutta nyt jälkeenpäin "vihaan" häntä, kun hän tavallaan tuhosi ainoan rakkauteni :(

Oli hankala kuvio kaikenkaikkiaankin, vaikka vastapuoli oli vapaa. Onnea kesti muutamia kuukausia, moista en ole koskaan ennen enkä sen jälkeen kokenut. En varmasti uskaltaisi heittäytyä sillä tavalla tunteiden vietäväksi toista kertaa enää - itsesuojeluvaisto.

Mitä se ex sillon teki?

Mitä se ex sillon teki?
Ei mitään erityistä, mutta emme olleet valmiita eroamaan juuri silloin, muutaman vuoden päästä kyllä - liittyi lapsiin ja toimeentuloon enimmäkseen.

Ex puuttui kyllä asiaan.

Mitä se ex sillon teki?
Ei mitään erityistä, mutta emme olleet valmiita eroamaan juuri silloin, muutaman vuoden päästä kyllä - liittyi lapsiin ja toimeentuloon enimmäkseen.

Ex puuttui kyllä asiaan.

Okei, no sitten. Eihän sille sitten mitään voi. Olisi varmaan munkin ex älähtänyt jos olisin jäänyt asumaan hänen kanssaan, mutta jatkanut suhdetta toiseen. Villi veikkaus. :ashamed:

En halua olla ilonpilaaja, mutta mahdollista olisi että jos olisitte eronneet ex kanssa niin arki ja yhdessä asuminen jne. ei olisikaan ollut upeaa..minulla on kokemusta, todella upea oli mieheni kun tapasin hänet, huomaavainen, laittoi ruokaa ja autteli...puhui ja kirjoitti txt kauniisti tai 'seksikkäästi' jne..nykyään toivon ettei olisi ikinä astunut tielleni..kaikki tuo on poissa ja minä istun masentuneena kotona hoitaen yksin kaiken, välillä solvauksia kuunnellen. Tuntuu että ikää olisi tullut vuosia lisää ja taakka painaa harteilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Noo, ota tohon mieheen yhteyttä!
Pistät viestiä, että tuli tämä päivä mieleen ja kyselet kuulumisia!

Ties vaikka saatais tästä aikaseks kunnon rakkaustarina.. :heart: :D

luulisi että sillä on 10v aikana jo löytynyt parisuhde jne. ..tuskin nainen ilahtuisi tälläisestä yhteydenotosta;)

Toivottavasti ei :) Kumpikin on tahollaan naimisissa ja lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja kise:

luulisi että sillä on 10v aikana jo löytynyt parisuhde jne. ..tuskin nainen ilahtuisi tälläisestä yhteydenotosta;)

Kerkee sitä eroomaanki..
Äläs ny, olis se ollu niiiin romanttista.. ;)

Toivottavasti ei :) Kumpikin on tahollaan naimisissa ja lapsia.

höh :/
Mul on nii tylsää täällä.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja UNi:
En halua olla ilonpilaaja, mutta mahdollista olisi että jos olisitte eronneet ex kanssa niin arki ja yhdessä asuminen jne. ei olisikaan ollut upeaa..minulla on kokemusta, todella upea oli mieheni kun tapasin hänet, huomaavainen, laittoi ruokaa ja autteli...puhui ja kirjoitti txt kauniisti tai 'seksikkäästi' jne..nykyään toivon ettei olisi ikinä astunut tielleni..kaikki tuo on poissa ja minä istun masentuneena kotona hoitaen yksin kaiken, välillä solvauksia kuunnellen. Tuntuu että ikää olisi tullut vuosia lisää ja taakka painaa harteilla.

Joo, tiedän. Olisin vain halunnut elää suhteen ja tunteen loppuun- ei näin, että repäistiin kaikki pois ja pään leviämistä odottelin vuosia, joka lienee tapahtunutkin, vaikka en itse huomaa sitä.

eikä. Mulle tulee elokuussa 12v siitä kun tapasin exäni.
ainoa asia mikä meidät ajoi eroon niin oli kunigas alkoholi ja mä kaipaan kanssa sitä ihmistä joka silloin olin.
iloinen, onnellinen, menevä, suunnitelmia täynnä, olin aivan erilainen kuin nykyään.
Mihin minä katosin ja kuka oli se uusi minä joka minuun muutti.
Kun ajattelen aikaa silloin niin tuntuu kuin se olisi joku luettu kirja tai jonkun toisen elämää.
Noh minä muistan exää joka päivä ja tiedän, että exäkin muistaa minua joskus.
exä on samanlainen kuin silloin ennenkin mutta olen monasti ajatellut, että vaikka palaisimme yhteen ei siitä tulisi mitään koska minä olen muuttunut sisäisesti ja ulkoisestikkin.

Yhteistyössä