Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Saitkos hyvät oot?![]()
Mä en edes kehtaa sanoa kauanko mun neitsyyden menetyksestä onkaan B)
en itseasiassa saanut orkkua. tätä kundia panin kaksi kertaa ja suhteemme kesti kuukauden...
immenkalvokin puhkesi vasta kolmannella kerralla toisen panoni kanssa 20.11. 1998 (yhen illan juttu) ja ekan orkun sain kolmannen kundikaverini kanssa joskus helmi- maaliskuun vaihteessa 1999![]()
Kiitokset näistä tiedoistaSun ekalla taisi muuten olla aika pieni pili, tai sulla venyvä impikalvo
![]()
Hitto, ehdit ensin kun juuri ajattelin ihan samaa että kyllä nyt vihkot rapisee!Alkuperäinen kirjoittaja HeHe:Tänhän voi laittaa tiimarivihkoon.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:9 vuodessa 19 panoa?
Alkuperäinen kirjoittaja samanthafox:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Huiskis:Onneksi olkoon ja poikalapsia tulkoonVai miten se nyt menikään =)
EI ENÄÄ KIITOS![]()
![]()
ai sä olet vasta 23v!
no älä kuule sit vielä sano yhtää mitään lapsiluvusta!! kerkiit vielä tehdä ison pinon varsinkin tolla sun seksitaipuvaisuudella hyvinkin mahdollista ;D
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:9 vuodessa 19 panoa?
no kelaa! tarkoittaa et about 2 panoa vuodessa!!!
no okei, lasten isän jälkeen niitä on ollut 10 B)
Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:Meillä sai poika nimen päivälleen 10 vuotta sitten että kilistelläänkö fjonga yhdessä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Kiitokset näistä tiedoistaSun ekalla taisi muuten olla aika pieni pili, tai sulla venyvä impikalvo
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Kiitokset näistä tiedoistaSun ekalla taisi muuten olla aika pieni pili, tai sulla venyvä impikalvo
![]()
eiku sillä ekalla oli suhteellisen iso, tai mistä mä tiiän ku neitsyt olin niin tuntu isolta!!! ei mahtunu kunnolla edes sisälle!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Sähän oot siveä pimu vaikka yrität esittää muuta.
Vieläkö kirjaat kalenteriin?Pieni musta kirja, jossa miehen nimi ja arvosana perässä? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Kiitokset näistä tiedoistaSun ekalla taisi muuten olla aika pieni pili, tai sulla venyvä impikalvo
![]()
eiku sillä ekalla oli suhteellisen iso, tai mistä mä tiiän ku neitsyt olin niin tuntu isolta!!! ei mahtunu kunnolla edes sisälle!!!
Tuossahan se syy siis onkinTai sitten se ei vaan osannut
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Oho, nyt vasta tajusin, miten nuori oikeasti olet.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Oho, nyt vasta tajusin, miten nuori oikeasti olet.
onko se huono juttu?:|
Alkuperäinen kirjoittaja höhhötihöö:tollaset sivistymättömän sinkkuäidin pilalle huudetut ja kasvattamatta jätetyt lapset käy niin sääliksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Oho, nyt vasta tajusin, miten nuori oikeasti olet.
onko se huono juttu?:|
No ei! Sulle ainakaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Sähän oot siveä pimu vaikka yrität esittää muuta.
Vieläkö kirjaat kalenteriin?Pieni musta kirja, jossa miehen nimi ja arvosana perässä? :saint:
en enää, vaikka voisi kyl perustaa seksipäiväkirjan B)
tässä vanhassa kalenterissa on vain nimi päivämäärän kohdalla ja kerta määrät...
noh, sanotaanko et olin siveä pimunoi 10 on tullu siis 2 vuoden sisään :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja höhhötihöö:tollaset sivistymättömän sinkkuäidin pilalle huudetut ja kasvattamatta jätetyt lapset käy niin sääliksi.
Alkuperäinen kirjoittaja höhhööö:eikö ne sossut jo käyneetkin sun luona?!
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Sä oot silti siveä:ashamed:.