alkoi oikeastaan eilen illalla. jouduin tekemään alustavan päätöksen että luovun yhdestä kissasta :'( tänä aamuna sain juuri pedattua sangyn kun kohta huomasin että siellä oli 3 pienen kissan paskat :kieh: koneen edessä odotti kohta 3 täkkiä ja yksi lakana+muut vaatteet pesuun pääsyä niin kone laukesi :headwall: nyt mietin mistä revin rahat uuteen koneeseen.
Sitten läksin ostamaan pojalle toppatakkia, kaikki meni hyvin kunnes juuri äsken muistin että perkele, ostin viime keväänä tuolle takin poistomyynnistä :ashamed: sinne meni "turhaan" se 40?.
Kaupunkireissulla oltiin syömässä Raxissa, jossa kaadoin tulikuumat kaakaot pojan päälle :ashamed:
seppälässä myyjä nussi kassaa ja jono johon menin seisoi 15 min
Ja Peppari söi just mun namut :kieh:
niin ja viimeyönä joku idiootti soitti ihme puhelun, väitti olevansa taksikeskuksesta ja mua etsii
kello oli 3.20
Sitten läksin ostamaan pojalle toppatakkia, kaikki meni hyvin kunnes juuri äsken muistin että perkele, ostin viime keväänä tuolle takin poistomyynnistä :ashamed: sinne meni "turhaan" se 40?.
Kaupunkireissulla oltiin syömässä Raxissa, jossa kaadoin tulikuumat kaakaot pojan päälle :ashamed:
seppälässä myyjä nussi kassaa ja jono johon menin seisoi 15 min
Ja Peppari söi just mun namut :kieh:
niin ja viimeyönä joku idiootti soitti ihme puhelun, väitti olevansa taksikeskuksesta ja mua etsii