tänään on ollut oikea ranteet auki-päivä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

plääh

Aktiivinen jäsen
05.12.2007
15 531
1
36
alkoi oikeastaan eilen illalla. jouduin tekemään alustavan päätöksen että luovun yhdestä kissasta :'( tänä aamuna sain juuri pedattua sangyn kun kohta huomasin että siellä oli 3 pienen kissan paskat :kieh: koneen edessä odotti kohta 3 täkkiä ja yksi lakana+muut vaatteet pesuun pääsyä niin kone laukesi :headwall: nyt mietin mistä revin rahat uuteen koneeseen.
Sitten läksin ostamaan pojalle toppatakkia, kaikki meni hyvin kunnes juuri äsken muistin että perkele, ostin viime keväänä tuolle takin poistomyynnistä :ashamed: sinne meni "turhaan" se 40?.
Kaupunkireissulla oltiin syömässä Raxissa, jossa kaadoin tulikuumat kaakaot pojan päälle :ashamed:
seppälässä myyjä nussi kassaa ja jono johon menin seisoi 15 min

Ja Peppari söi just mun namut :kieh:

niin ja viimeyönä joku idiootti soitti ihme puhelun, väitti olevansa taksikeskuksesta ja mua etsii :o kello oli 3.20

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Sitten läksin ostamaan pojalle toppatakkia, kaikki meni hyvin kunnes juuri äsken muistin että perkele, ostin viime keväänä tuolle takin poistomyynnistä :ashamed: sinne meni "turhaan" se 40?.

Palauta se....!!!

Toivottavasti huomenna parempi päivä :)

Alkuperäinen kirjoittaja kisut:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:

Palauta se....!!!

Toivottavasti huomenna parempi päivä :)

onneks en noita lappuja takista vielä irrottanut, jotain positiivista

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Voimia kissa ongelman ratkaisuun, toivottavasti vielä palaa rauha taloon niin sen jälkeen ei varmaan enää muut ongelmat tunnu niin suurilta :hug: :hug:

mä aloitin illalla Serene-Um kuurin tuolle rähjälle, toivon että se tepsii

Yhteistyössä