Ä
äidillä sydän sykkyrällään
Vieras
Omalla tytöllä on totuttelu tarhaan, joten en ihan heti jätä sinne.. pääsin sitten näkemään, että mitä se tarhassa meno on, kun vanhemmat eivät enää ole paikalla. Ei tainnut tietää pikkuisten puolen hoitaja, että on vielä yksi äiti paikalla..Ensin hän kärräsi rattailla pienen tytön päälle, katsoi tätä hyvin tympääntyneenä ja sanoi kylmästi, että katsoisit vähän minne menet! (vaikka itse ajoi päälle! Ja kun tyttö alkoi itkeä tihruttaa, niin sanoi, että nouse ylös. Ei sinulle sattunut kuinkaan. Ei edes yrittänyt auttaa maassa makavaa lasta ylös. Ulkona samainen hoitotäti oli vissiin toisen lapsen omahoitaja (oisko ollut jotain 1v-1,5-v lapsi) Ja toinen rääkyi naama punaisena rattaissa valjaissa. Täti oli parin metrin päässä juoruamassa toisten tätien kanssa. Eikä liikauttanut eväänsäkään lasta kohti! Siis mulle tuli niin paha mieli noiden tsi pienten puolseta. Ei ne osannut edes vielä puhua! Ja sitten vanhempien edessä esitetään maailman ystävällisintä ja miellyttävintä.. En tiedä yli reagoinko, vai ottaisinko asian puheeksi tarhan johtajan kanssa. Omalle lapselleni en tuollaista hoitoa haluaisi.. no onneksi minun penska on jo isompi, joten osaa kertoa päivästään:/