Tänään pitäis täyttää kirppispöytä, apua tarvitaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja khalawah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

khalawah

Aktiivinen jäsen
02.06.2007
1 681
0
36
Eli te jotka ostatte kirppikseltä vaatteita, mitäpä maksaisitte:

-Lotta&Lassi melkein uusi vk-haalari
-Villahaalari 110cm
-Kurahousut
-110cm peruscollegehousut, näitä riittää :D
-Juhlakengät, nahkaiset
-Vakosamettihousut, lasten

Näiden kanssa on suurin ongelma, ajattelin esim. collegehousuille laittaa 1e/kpl, mutta onko se liikaa/liian vähän? Itse olen aika pihi kirppikselläkin, joten laittaisin varmaan alakanttiin :ashamed:

Niin ja kaikki on hyväkuntoista, siistiä vaatetta ja tavaraa..

Jos vaan kaupaksi haluat, niin tässä vinkkiä niistä mitkä mua kiinnostaisi ja mitä maksaisin:
vk-haalari max 10e jos todellakin on hyvässä kunnossa, kurahousut 2 e, collegehousut 1e, vakosamettihousut, riippuu, et onko muodikkaat niin voisin maksaa 2-3e.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
haalari 5-6 e
villahaalari 4-5 e
kurahousut 4 e
housut 2-4 e
kengät 5 e
housut 4 e

Meillä tuohon tyyliin hinnoiteltu

En ikimaailmassa maksaisi 4e käytetyistä housuista. Paidat 50sn-1e ja housut 1-2e housuista riippuen.

Euroa enempää ei kannata pyytää kuin joistain erikoishienoista vaatteista, eli collegehousujen hinta on minusta ok. Villahaalarista 6-7 euroa, paitsi jos on jotenkin ruma väri, niin sitten vähemmän. Jos taas on hieno väri, niin ehkä jopa 8 euroa. Nahkaiset juhlakengät 5 euroa. Muista en osaa sanoa.

Itse laitoin välikausihaalarille (ei kulumaa tms.) hinnaksi 13e ja meni heti ekana päivänä, enemmänkin olisi varmaan voinut pyytää. Merkki oli Remu. Nyt ei välttämättä paras aika ole myydä hinnan kannalta, kun talvihaalarit jo pian saa ottaa käyttöön.

Alkuperäinen kirjoittaja näin minä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
haalari 5-6 e
villahaalari 4-5 e
kurahousut 4 e
housut 2-4 e
kengät 5 e
housut 4 e

Meillä tuohon tyyliin hinnoiteltu

En ikimaailmassa maksaisi 4e käytetyistä housuista. Paidat 50sn-1e ja housut 1-2e housuista riippuen.

Riippuu kyllä paljon vaatteesta, halvasta rievusta en maksaisi, mutta jos laadukkaita muodikkaita vaatteita niin maksaisin kyllä 4 e housuista

Uusimmat

Yhteistyössä