Tänään pitäisi sitten lähteä kavereiden kanssa baariin seinäruusuilemaan taas...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Joku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Joku"

Vieras
Mulla on ihania kavereita, jotka sattuvat myös olemaan tosi nättejä. Itse olen reippaasti ylipainoinen ja vähemmän nätti. Baarireissut ovat masentavia hetkittäin kaiken hauskanpidonkin keskellä, kun saa seurata vierestä miten näitä mun kamuja tullaan vuorollaan jututtamaan ja tanssilattialla mut suorastaan tönitään pois porukasta näiden herrasmiesten toimesta.

Pidän baarissa aina hauskaa, tanssin ja nauran, joten kyse ei ole siitä että suu mutrussa nököttäisin nurkassa. Mutta ei mua silti lähestytä _koskaan_. No okei, kerran vuodessa joku voi pilkun jälkeen tuhannen tuiterissa epätoivoissaan yrittää, mutta kuka itseään kunnioittava nainen lämpenisi sellaiselle :D

Masentava ajatus myös, että mun pitäisi laihduttaa ollakseni huomionarvoinen ihminen. Yöelämässä (ja myöskin työelämässä) olen näkymätön nainen, paitsi silloin kun joku läskifoobikko avaa sanaisen arkkunsa ja haluaa laukoa totuuksia ulkonäöstäni. Kauniille naisille annetaan tilaa baaritiskillä ja tanssilattialla, portsarit , baarimikot ja muut asiakkaat flirttailevat. Mut jyrätään täysin. Yritän ottaa sen huumorilla, asiat nyt vain menevät niin, mutta välillä sen pelin seuraaminen pistää mielen matalaksi.

Niin ja jotta asia saa oikeat mittasuhteet, kerrottakoon että olen satakiloinen keijukainen, en vain ''pienesti pyöreä''.
Nyt saan tietenkin kommentteja ''laihduta läski'', mutta voisitteko olla vaivautumatta.

Haluaisin kuulla muiden lihavien kokemuksia yöelämästä, onko vika tosiaan minussa ja saavatko muut ylipainoiset sitten hätistellä miehiä helmoistaan samalla lailla kuin hoikat ja kauniit kanssasisarensa?

Täällähän aina väitetään miesten pitävän lihavista. Äidit ovat lihavia, mutta mies rakastunut aivan muuhun seikkaan.
Pitäskö sun mennä yksin, eikä niiden kauniiden seurassa, jiotka saavat kaiken huomion.

Mä olen hoikka ja nätti, mutta ei munkaan ympärillä miehet pörrää. Isorintaiset kaverini saavat kaiken huomion, eikä se mua häiritse, koska en itsekään olisi kiinnostunut niistä miehistä.

Voi, makuja on niin monia, kun on ihmisiä. Kännissä kun haetaan yhden illan panoa, kelpaa sellainen sexy.".Miksi tuhlata aikaa lyhyeen huvitukseen , valitsemalla vähemmän viehkeä. Saa kavereille huomenna sitten kehua..."

Millaisia miehiä itse katselet? Mistä olet kiinostunut?

Itse en käy baareissa, niin en muuten osaa sinne vinkkejä antaa, mutta itsevarmuus kaunistaa! Älä ole enää näkymätön työpaikalla ja muuallakaan. Vaadi, että sinua kohdellaan asiallisesti - ja tasavertaisesti!

Mulla on ajatus. Sellainen, että sulla on huono itsetunto ja se näkyy susta ulospäin, eikä sillä ole mitään tekemistä painon kanssa. Se on siitä kiinni hyväksyykö itsensä, viihtyykö omassa kehossaan vai ei. Sä ei hyväksy itseäsi etkä viihdy, se on viesti jonka lähetät ulkomaailmallekin.
Sun ennakkoasenteesikin on jo kun lähdette viihteelle, että kaverisi ovat kauniita ja menestyjiä koska ne ovat hoikkia. Sitten se toteutuu, koska sä toteutat sitä itse.
Tiedätkö, mulla oli juuri sun laisesi kaveri, paitsi että se oli tosi laiha, nättikin, mutta se ei hyväksynyt itseään millään lailla. Se oli aina "seinäruusuna" meidän porukassa.
Kannattaa kiinnittää huomiota siihen, miten käyttäytyy ja miten kohtelee itse itseään. Yli-iloisuus ja reippaus, sellainenkaan käytös ei ole hyväksi jos se ei ole sitä mitä sä olet oikeasti. Älä esitä yhtään mitään muille.

etsi miestä netistä :) Ehkäpä jos mies ihastuu sinuun ensin ihmisenä,sitten ulkoiset jutut onkin sivuseikka.Tai sitten heti kättelyssä kerrot että olet 100kg-kiinnostuu sitten jos kiinnostuu.

[QUOTE="noh";26339381]Voi, makuja on niin monia, kun on ihmisiä. Kännissä kun haetaan yhden illan panoa, kelpaa sellainen sexy.".Miksi tuhlata aikaa lyhyeen huvitukseen , valitsemalla vähemmän viehkeä. Saa kavereille huomenna sitten kehua..."

Millaisia miehiä itse katselet? Mistä olet kiinostunut?

Itse en käy baareissa, niin en muuten osaa sinne vinkkejä antaa, mutta itsevarmuus kaunistaa! Älä ole enää näkymätön työpaikalla ja muuallakaan. Vaadi, että sinua kohdellaan asiallisesti - ja tasavertaisesti![/QUOTE]

Ihannemies olisi rento, hauska ja muita ihmisiä kunnioittava. Tiedän kyllä että baarit ovat otollisia yhden illan huvituksille, mutta kyllä sieltä parisuhteitakin usein alkaa. Enkä muuten itse välttämättä edes epätoivoisesti etsi mitään loppuelämän rakkautta, vaan vaikka ihan hauskaa seuraa ja treffikumppania.

Minä olen suht normaalipainoinen (en laiha) ja ihan nätti 3-kymppinen nainen. Pukeuden naisellisesti, meikkaan nätisti, hiukset on pitkät jne mutta ei mulle tule juuri ikinä kukaan mies viihteellä juttelemaan. Viimeksi ehkä.. oisko 3-4 vuotta sitten? Aina olen saanut itse iskeä mieheni, joka ikinen seurustelusuhde on alkanut minun aloitteestani. Harmittaako katsoa kun mielestäni suunnilleen yhtä nättejä (mutta lähes langan laihoja) kavereita isketään koko ajan vierestä? Harmittaako kuunnella kuinka he eivät "ikinä saa olla rauhassa kun koko ajan on miehiä ympärillä"? Kyllä harmittaa, mutta minkäs teet. Et ole "ongelman" kanssa yksin, ja jos uskaltaudut itse olemaan se joka ottaa kontaktia niin pääset tutustumaan myös niihin miehiin jotka kuitenkin lopulta arvostavat sitä sisintä(kin). Miehet nyt vain on harakoita, ne sokaistuvat laihoista koristelluista naisista vaikka kuitenkin "kelpuuttaisivat" vähemmänkin laihan yksilön :). Tee parhaasi sen kanssa mitä sulla on (pukeudu nätisti, meikkaa, laita hiukset jne) ja mene rohkeasti miesten juttusille, uskon että se kannattaa :)!

Minä lähes satakiloinen keijukainen istuin vieraan, lähes sammumispisteessä olevan kaljamahaisen mutta muuten siististi pukeutuneen miehen taksiin epätoivoisena 12 vuotta sitten. Umpihumalassa,epätoivoisena, koska huomasin tilaisuuteni päästä yöksi jonkun kohtuullisen luoksi tulleen. (Olin siis katsellut porukan lihavimpana toisten hauskanpitoa vierestä juuri kuvaamallasi tavalla vuosikaudet)

Aamulla en tiennyt missä olin, mutta mies vieressäni ei vaikuttanutkaan niin luuserilta kuin olin ehtinyt jo selvittyäni säikähtää. Ja siitä kääntyi meidän kummankin elämä kohti tulevaisuutta. Naimisissa ollaan oltu 9 vuotta,kolme lasta ja neljäs tulossa. Sain unelmani uskaltamalla heittäytyä hetkeen ja läskini eivät koskaan ole olleet este sinänsä hyvin komealle mutta mahakkaalle siipalleni. Kyllä miehet monesti notkuvat baareissa viikonlopusta toiseen ihan umpijumissa, mutta ei se tarkoita, ettei meno muuttuisi tyttöystävän löytyessä.

Joten, jos sua tullaan pilkun jälkeen iskemään, ja sulhoehdokas humalaa lukuunottamatta muuten näyttää olevan sinun tyylisesi tai edes siisti, anna toiselle mahdollisuus. Mitä voit hävitä? Jospa se mies onkin juuri se mitä olet etsinyt?

Kyllä mulla oli tuota samaa vähän pyöreänä (nyt olen myös yli 100 kiloa, mutta en käy baareissa). IKINÄ, kukaan mies ei ole tullut juttelemaan baarissa. Ja tasan kerran on pilkun jälkeen tullut (somali sattumoisin) hätäisesti kysymään mies englanniksi että tanssitaanko ja jo ennenkuin ehdin vastaamaan mitään niin kääntyi jo pois.

Kieltämättä se on masentavaa. Minulla oli aina tunne etten tiedä miten baareissa kuuluu olla, ehkä se näkyi epävarmuutena? Yritin kyllä olla oma itseni, en lähtenyt siihen mitä moni nainen tekee että nauretaan tekonaurua, tanssitaan hiplaten sitä tyttökaveria saadakseen miehiltä huomiota. Olen myös ujo ensin ja olen saanut palautetta asiakaspalvelutyössäni ensimmäisinä vuosina siitä etten osaa "kohdata" asiakkaita niin avoimesti kuin pitäisi.

Baareissa yritin saada katsekontaktia miehiin mutta tuloksetta aina. Kaverini oli ihan tavallisia, ei tullut sellaista oloa että olen joukon rumin, paitsi sitten myöhemmin kun aina joka baarikäynti meni sen kaavan mukaan että minulle ei kukaan tullut juttelemaan.

Oman miehen löysin sitten kavereitten kautta..

[QUOTE="vieras";26339409]Mulla on ajatus. Sellainen, että sulla on huono itsetunto ja se näkyy susta ulospäin, eikä sillä ole mitään tekemistä painon kanssa. Se on siitä kiinni hyväksyykö itsensä, viihtyykö omassa kehossaan vai ei. Sä ei hyväksy itseäsi etkä viihdy, se on viesti jonka lähetät ulkomaailmallekin.
Sun ennakkoasenteesikin on jo kun lähdette viihteelle, että kaverisi ovat kauniita ja menestyjiä koska ne ovat hoikkia. Sitten se toteutuu, koska sä toteutat sitä itse.
Tiedätkö, mulla oli juuri sun laisesi kaveri, paitsi että se oli tosi laiha, nättikin, mutta se ei hyväksynyt itseään millään lailla. Se oli aina "seinäruusuna" meidän porukassa.
Kannattaa kiinnittää huomiota siihen, miten käyttäytyy ja miten kohtelee itse itseään. Yli-iloisuus ja reippaus, sellainenkaan käytös ei ole hyväksi jos se ei ole sitä mitä sä olet oikeasti. Älä esitä yhtään mitään muille.[/QUOTE]

En nyt allekirjoita kirjoittamaasi. Mä en esitä baarissa yhtään mitään, vaan todellakin pidän hauskaa ja tanssin, koska tykkään siitä. En ole ''yli-iloinen'', kun nauran ja hymyilen. Mulla ei ehkä ole maailman rautaisin itsetunto, mutta en myöskään ajattele että en ansaitsisi mitään hyvää, koska olen läski. Se mikä mussa mättää, on ehkä liiallinen herkkyys muiden sanattomalle viestinnälle ja analysointi.

Mutta nyt mun pitää kohta lähteä, kiitos kommenteista.

Huokaus :/ No joo, kiva ilta oli kaiken kaikkiaan. Onneksi kaverini eivät ole sitä tyyppiä, jotka jättää kaverinsa yksin kaksilahkeisten vihellyksestä, muuten olisi ollut aika yksinäinen baari-ilta.

Yhteistyössä