Tänään repäisen, nyt sitten lähtee!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viikate
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Viikate

Aktiivinen jäsen
19.08.2011
4 072
2
38
Lähden Helsinkiin ostoksille! Vedän kunnon revyytähden rytkyt niskaan ja kiertelen kauppoja rahaa silmittömästi tuhlaten ja kaikkea mahdollisimman epäkäytännöllistä ostellen. Hävyttömiä alusvaatteita, korsetteja, mekkoja ja meikkejä. Käyn kampaajalla ja värjäytän tukkani ja laitatan ripsienpidennykset :heart: Illemmalla kokoonnutaan opiskeluaikaisten ystävien kanssa iltalialaisravintolassa ja syödään pitkän kaavan mukaan, juomisesta puhumattakaan :p Viedään kamppeet hotellihuoneeseen, laittaudutaan uusiin rytkyihimme, räkätetään hervottomasti samalla viiniä juoden ja remutaan aamuun asti Helsingin yössä :heart: Viideltä sammutaan hotellin sänkyyn, nukutaan pitkään ja lähdetään iltapäivälennolla viikoksi Pariisiin! :D :D




No ei ihan. Oikeasti menen Helsinkiin ostamaan itelleni kesäpuseron, mutta mulla on vain yksi lapsi mukana ^ ^
 
Ensimmäisenä Stockalla osui silmään Marlies Dekkersin uskomattoman upeat mustat rintaliivit ja hipsterit, nehän oli pakko saada :heart: Seuraavaksi mukaan lähti viisi erilaista Desigualin mekkoa ja kahdeksat erilaiset korkokengät :p Kampaaja laitteli kolmivärivärjäyksen ja laikkasi kuontalon huolettoman tyylikkääseen, naiselliseen malliin. Räpsyttimet ovat lumoavat :heart: Kemikaliosta löytyi rasva, jolla raskausarpien hämähäkinverkko oli viidessä minuutissa tiessään ja seerumi, joka teki ihmeitä imetyksen veltostuttamille koirankorville. Näytän jälleen siltä miltä 20-vuotiaana! :heart:

Kerron myöhemmin tarkemmin, nyt pesemään sontapyllyä...
 

Yhteistyössä