tänään se sit kai tapahtuu,miten lie tulen kestämään...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pomppis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pomppis"

Vieras
Elikkä pitäs mennä kaverin luokse käymään,ei olla oltu tekemisissä moneen kuukauteen kunnolla,oikeestaan ehkä siitä on jo lähemmäs 8kk....
Mulla tuli ero ja en tiedä mikä siihen tuli mut meijän välit meni vähän katkolle tai jotain....en tiiä miksi,se et ne välit meni noin vähän jopa loukkas mua. No sit se osti miehen kans talon ja vaikka olin onnellinen sen puolesta niin silti mua satutti ja suututti ja olin kateellinen koska mulla oli vuotta aikasemmin tapahtunut kaikki toi sama ja tänä kesänä piti laittaa talo remonttiiin ja valmiiksi mutta miespä lähti toisen matkaa...mutta ei siitä sen enpää.
Nyt mun tarvis mennä sinne ekaa kertaa kaverille kylään ja nyt jo pala kurkussa et miten tulen kestämään...Kyllä mä menen vaikka hammasta purren pakkohan siellä joskus on käydä se eka kerta,eihän sen jälkeen sit tarvii niin usein käydä tai sitten se jopa helpottaa,en tiedä. Voi olla että itkua rupee pukkaamaan...

Teis varmaan olen ihan pöhkö mutta tietäisittepä vaan miten vaikeelta tää tuntuu....onneks kuitenkin IRL muut ymmärtää mua tässä asiassa.

Ei ne ulospäin onnellisilta näyttävät parit läheskään aina ole sitä. Mulle yksi kaveri sanoi, että minä ja mun mies ollaan sen mielestä sellainen ideaalipari, mihin jokaisen pitäisi pyrkiä. Hymyilin vaan nätisti, enkä kertonut että oltiin ihan eron partaalla.

[QUOTE="Mintus";26036160]Mulla oli aivan sama fiilis aina sukujuhlissa. Bileet pullollaan onnellisia perheitä ja mä ainut yh niiden seassa.[/QUOTE]

Joo mua jo hirvittää esim,noiden tuparit...oon taatusti ainut sinkku. Ehkä häät...taas ainut sinkku.
Kesällä kaikkia tapahtumia missä ennen käytiin porukalla preittain...nyt oon ainoa sinkku...että "kiva" kesä tulossa.

[QUOTE="jaa";26036175]Ei ne ulospäin onnellisilta näyttävät parit läheskään aina ole sitä. Mulle yksi kaveri sanoi, että minä ja mun mies ollaan sen mielestä sellainen ideaalipari, mihin jokaisen pitäisi pyrkiä. Hymyilin vaan nätisti, enkä kertonut että oltiin ihan eron partaalla.[/QUOTE]

No,tuskin nää olis taloa ja velkaa yhes ottanut jos eivät olis tosissaan.
Musta ja mun exästä luultiin samaa et ikinä noi ei eroo et pian ne menee naimisiin ja tekee lapsia....ei menty eikä tehty vaikka ite luulin ihan viimeseen asti niin kun en tyhmä tajunnut et toinen on jo vehdannu ties miten kauan toisen naisen kans ja pisti mut pellolle ja samantien muutti yhteen sen toisen kanssa.

Niin kauan kun määrittelette onnenne ja oman hyvyytenne toisen ihmisen kautta, ette tuu löytämään kestävää suhdetta. Jos ette kykene elämään yksin, ette kykene siihen toisenkaan kanssa. Itse kans erosin vastikään kihlatustani, häät piti olla tulevana kesänä. No, niin ei vaan käyny. Ei voi mitään. Oon aiemminkin pärjänny yksin ja tuun pärjäämään vastakin. Oon aidosti onnellinen mun parisuhteessa elävien ystävien puolesta, jotka on menossa naimisiin tai rakentamassa taloo tai oottavat lasta. Ei se multa oo pois, jos muut on onnensa kukkuloilla. Minnuu ei tippaakaan haittaa olla jossain porukassa se ainut sinkku ja mennä kesärientoihin pariskuntien kanssa tai perhejuhliin missä kaikki muut on perheellisiä. So what!! Mä en koe olevani muita huonompilapsettomana sinkkuna, mun elämä on hyvä just näin. Ja tiedän ihan tasan tarkkaan et sit kun aika on kypsä, se oikee ihminen kävelee vastaan. Jos epätoivosesti ettii miestä, ei se todellakaan tule kestämään. Mä en ihan oikeesti tajua ihmisiä, jotka luulee olevansa jotenkin huonompia siks että ovat sinkkuja. Säälittävää!!

Niin kauan kun määrittelette onnenne ja oman hyvyytenne toisen ihmisen kautta, ette tuu löytämään kestävää suhdetta. Jos ette kykene elämään yksin, ette kykene siihen toisenkaan kanssa. Itse kans erosin vastikään kihlatustani, häät piti olla tulevana kesänä. No, niin ei vaan käyny. Ei voi mitään. Oon aiemminkin pärjänny yksin ja tuun pärjäämään vastakin. Oon aidosti onnellinen mun parisuhteessa elävien ystävien puolesta, jotka on menossa naimisiin tai rakentamassa taloo tai oottavat lasta. Ei se multa oo pois, jos muut on onnensa kukkuloilla. Minnuu ei tippaakaan haittaa olla jossain porukassa se ainut sinkku ja mennä kesärientoihin pariskuntien kanssa tai perhejuhliin missä kaikki muut on perheellisiä. So what!! Mä en koe olevani muita huonompilapsettomana sinkkuna, mun elämä on hyvä just näin. Ja tiedän ihan tasan tarkkaan et sit kun aika on kypsä, se oikee ihminen kävelee vastaan. Jos epätoivosesti ettii miestä, ei se todellakaan tule kestämään. Mä en ihan oikeesti tajua ihmisiä, jotka luulee olevansa jotenkin huonompia siks että ovat sinkkuja. Säälittävää!!

En mä ole sanonut ettenkö olis onnellinen toisten puolesta! Enkä määrittele omaa onneani toisten ihmisten kautta.Sä koet ton noin mä ehkä en. Ja miksi mun pitäs ajatella muita ja olla niinkuin se ei tuntuis mussa pahalta vaikka olenkin iloinen samalla mutta miks kukaan ei ajattele sitä miltä musta tuntuu se et hehkutetaan kaikenmaailman suhdejutuilla ja taloilla ja ym.kun kuitenkin tietävät et ne kaikki oli mullakin ja jotka menentin yhessä silmänräpäyksessä.
Ei siinä mitään...tehdään vaan taas musta täällä palstalla varsinkinn se huono ja kade ystävä. Onneksi tosiaan oikeessa elämässä on niitä jotka ymmärtävät tilanteen munkin kannalta.

tulipa käytyä,meni ihan ok.hammasta purren kuuntelin remontti juttuja ym.katselin ja kyselin,kehuin ja kerroin mistä tykkäsin talossa ja mikä taas ei mun makuun,juteltiin juttuja muitakin MUTTA se jäi harmittamaan et ne neljä sanaa jotka multakin olis voinu kysyy ni eipä kysytty "mitä sulle nyt kuuluu?" Aina kun yritin kertoa omia juttuja niin puhuttiin päälle(no sillä on aina olut sellanen tapa). Mutta olis ollut kiva jos olis kysytty et mitä mulle nyt kuuluu ja olenko millä mielellä nyt ollut kun se ero oli mulle tosi rankka ja vaikee.
No,seuraavan kerran tulee varmaan mentyä vasta tupareihin...millon ikinä ne sitten onkaan.

Yhteistyössä