tänään se sitten tapahtu!!! ja paskaa tulee niskaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:
Toisena naisena olossa ei ole mitään ylpeiltävää.
Mites sitten suu pannaan kun mies pettää sua exänsä kanssa =)

olenko ollut ylpee? olen onnellinen!! saan miehen jota rakastan ja hän saa naisen joka häntä todella rakastaa, ja minun lapseni saa isäpuolen josta saa miehistä mallia kun oma isänsa ja minun silloinen aviomies kuollut! toivottavasti minä saan nyt olla onnellinen, enkä ole asiasta ylpeä!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
elikkä olen tapaillut yhtä miestä 5 vuotta ja hän seurusteli toisen naisen kanssa heillä 2 lasta ja meillä oli ihan vaan seksi suhde ja siitä lähti sitten tunteet valloilleen joka päättyi rakastumiseen. mies sanoi jättävänsä kihlattunsa ja eilen oli tämän tehnyt ja tämä kihlattu soitti mulle tänään aamupäivällä ja kyllä tuli sellaista textiä että huh huh. tämä on ollut miehen päätös että jättää kihlattunsa minun vuokseni. minusta todella outoa että hänen ex- kihlattu soittelee minulle ja minua haukkuu. olis pitänyt miehensä tyytyväisenä niin ei olis tarvinnut vieraisiin lähteä! olen niin raksastunut jä tänään hän tulee minun luokse. IHANAA!

Ristus mikä provo.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
seksi on ollut aina taivaallista hänen kanssaan.

Niin, sinun seksisi hänen kanssaan. Hänen seksinsä sinun kanssasi sen sijaan...no, ei kai se lahnaa kävisi vetelemässä jos sä olisit lohi?

??? onko sulla vähän vääri lääkitys..

Kyllähän se ap olet sinä, jonka lääkitystä olisi tarkistettava tai ihan aloitettava, jollei sitä valmiiksi ole. Olet SAIRAS ihminen !!!

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Niin, sinun seksisi hänen kanssaan. Hänen seksinsä sinun kanssasi sen sijaan...no, ei kai se lahnaa kävisi vetelemässä jos sä olisit lohi?

Kyllähän se ap olet sinä, jonka lääkitystä olisi tarkistettava tai ihan aloitettava, jollei sitä valmiiksi ole. Olet SAIRAS ihminen !!!

miten niin sairas ihminen?

Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:
Toisena naisena olossa ei ole mitään ylpeiltävää.
Mites sitten suu pannaan kun mies pettää sua exänsä kanssa =)

olenko ollut ylpee? olen onnellinen!! saan miehen jota rakastan ja hän saa naisen joka häntä todella rakastaa, ja minun lapseni saa isäpuolen josta saa miehistä mallia kun oma isänsa ja minun silloinen aviomies kuollut! toivottavasti minä saan nyt olla onnellinen, enkä ole asiasta ylpeä!!!!

Pisti vain silmään kun haukuit exän.
Ei ole kenenkään tehtävä suhteessa tehdä toista onnelliseksi. Toivottavasti ymmärrät tämän? Exän tekemisissä tuskin mitään niin kummallista, että olisi oikeuttanut pettämiseen.
Saat olla onnellinen, itse en voisi olla kun tietäisin rikkoneeni perheen/suhteen.

Toivottavasti itse koet saman myöhemmin, eli että miltä tuntuu kun on parisuhteessa ja äiti ja tulee petetyksi. Varmasti tuletkin, tuon miehen kanssa. Joka kerran pettää, pitää tapanaan. Että "onnea" vaan.

Kolmen kilon norjalainen kirjolohi vastaa kuulemma kahden kilon suomalaista lahnaa :xmas:

Isojen poikien kertomaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

miten niin sairas ihminen?

Mielen sairautta ei itse tunnistakaan. Hakeudu psykiatrille, niin hän kertoo sinulle.

sen minkä takseen jättää,sen edestään löytää.
Minä tiedän parikin tyyppiä jotka on tehnyt noin,ja sama on jatkunut uudenkin kanssa.
En usko että sinä ap olet poikkeus,miehellä on uus viritys ennenkuin huomaatkaan.
Lisäksi sinulla ei ole mitään "varaa" haukkua miehen ex:ää, joudut myöskin olemaan hänen kanssaan tekemisissä tulevaisuudessa jos miehellä hänen kanssaan lapsia.

voi luoja teidän kanssa, herätkää nyt siihen todellisuuteen. minä olen nainen joka harrastaa seksi suhteita ja voi luoja miten paljon varatut miehet hakee seksi suhteita.. ap onnea teille kovasti! eihän minun mies petä mutta muiden kyllä! huh huh.

Tietty sillä jätetyllä on paha mieli. Tunnekuohuissaan sitä tekee vähä ajattelemattomasti. Luulis vähän sympatiaa löytyvän tälle ex-kihlatulle.

Mikä sillä miehellä oikein kesti kun 5 vuotta meni ennenkuin erosi?

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Miksiköhän se mies on sinusta edes kertonut sille kihlatulle? Mutta eipä sillä kihlatulla luulisi olevan sinulle mitään asiaa, mieshän se jätti etkä sinä.

aivan, juuri näin!! hän oli katsonut kännykästä ja sieltä poiminut minun numeron!!

Alkuperäinen kirjoittaja hjg:
Tietty sillä jätetyllä on paha mieli. Tunnekuohuissaan sitä tekee vähä ajattelemattomasti. Luulis vähän sympatiaa löytyvän tälle ex-kihlatulle.

en halunnut sitä "omakseni" aiemmin. siis että muutettais yhteen, joten ei mikään kiire sieltä kotoonta pois. ei heillä juuri enään muute yhteistä kun lapset. minun mies kuollut ja siihen meni kauan aikaa ennenkun pystyin miettimään uutta vakavempaa suhdetta.

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja hjg:

Kihlattu sai selville vasta nyt ja heitti pihalle? :whistle:

Nih. Ja kyllähän nyt mieskin asunnon tarvii... Tuleeko virallisesti asumaan sun luo, ap? Vai etsiikö jo seuraavaa kämppää?

hän muuttaa meidän luokse.

Yhteistyössä