tänään sen teen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 12 takana mitä edessä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1

12 takana mitä edessä

Vieras
Kerron miehelle et se on nyt tässä jos ei enää lapsia halua, olen pitkään miettinyt tätä et voinko elää miehen kanssa joka ei lisää lapsia halua ja vastaus on en voi. Olipa miten itse keskeistä tahansa mut näin on. yhteistä elämää takana 12 vuotta joten vaikeeta se on mut...

Eli teillä on jo lapsia?
He ovat varmaan tyytyväisiä kun kerrot heille että joutuvat eroperherumbaan (joka ei todellakaan ole helppoa yhdellekäön lapselle) ihan vaan siksi että äiti asetti mahdolliset tulevat lapset etusijalle...

Kukkia sulle...

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Onko lapsien sitten parempi asua vanhempien kanssa jotka ei tule keskenään toimeen tai äiti on onneton suhteessa???

niinpä.. kyllä se on parempi niille lapsillekkin että tuossa tilanteessa laitetaan ne kantapäät vastakkain ja lähetään eri suuntiin..

Meillä menee muuten ihan ok ei tapella yms mutta en voi olla täydin onnellinen miehen kanssa koska hän ei halua lapsia ja minä haluan.. Pidemmän päälle suhde ei tule toimimaan jos toinen on onneton

Sulla on mahdollisuus lapsien hankintaan vain pienen hetken elämästäsi. Jos uhraat tulevat lapsesi miehesi takia,tulet katumaan sitä lopun ikääsi. Naisella on okeus lapsiin jos kykenee niistä huolehtimaan ja antamaan rakkautta.

Mwillä on kaksi lasta, haaveissa oli iso perhe mutta mies on sitä mieltä että lapset vievät hänen vapaa-aikansa. Mä hoidan kotona meidän lapsia ja pääasiallisesti myö miehen kotona ollessa.

''He ovat varmaan tyytyväisiä kun kerrot heille että joutuvat eroperherumbaan (joka ei todellakaan ole helppoa yhdellekäön lapselle''

Minun vanhemmat oli yhessä koska eivät minun takia eronneet. Onnellinen olin kun se vihdoin ja viimein tapahtu. Joten älä yleistä.

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
''He ovat varmaan tyytyväisiä kun kerrot heille että joutuvat eroperherumbaan (joka ei todellakaan ole helppoa yhdellekäön lapselle''

Minun vanhemmat oli yhessä koska eivät minun takia eronneet. Onnellinen olin kun se vihdoin ja viimein tapahtu. Joten älä yleistä.

Jos syy ongelmiin tuo, että mies ei halua lisää lapsia, niin mun mielestä ap on todella itsekäs tehdessään lapsiasiasta ongelman, vaikka lapsia on jo kaksi.

Tää onkin ainut asia jossa olen itsekäs ollut näinä 12 vuotena, oon aina antanut periksi joka asiassa koittanut luovia ja tähdätä tilanteeseen et kaikilla olisi hyvä olla mutta...

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Tää onkin ainut asia jossa olen itsekäs ollut näinä 12 vuotena, oon aina antanut periksi joka asiassa koittanut luovia ja tähdätä tilanteeseen et kaikilla olisi hyvä olla mutta...

Meneekö teillä muuten hyvin? Onko se vaan tämä lapsiasia joka mättää?

Mun on pakko tehä ratkaisuni koska en ole mikään 20 vuotia enää...Tottakai ero on raskas koekumus ja se ei tule olemaan helppoa mutta musta tuntuu et musta puuttuu palanen sisältä tän asian takia...

Teillä tuo suhde ei muuttuisi mitenkään vaikka lisää lapsia tulisikin ja sinä hoidat ne? Mielestäni tuo lasten haluaminen on sinulta tervettä itsekkyyttä ja sinulla on siihen oikeus. Toivottavasti miehesi tulee toisiinajatuksiin ja saatte vielä lapsia. Meillä oli vastaava tilanne,mutta laitoin miehen tiukille asian suhteen ja kerroin miten tärkeä tuo asia on minulle, ja nyt lapsia on viisi miehen tahtomien 2 sijaan. Loppujen lopuksi mies on onnellinen näistä "painostamistani" lapsista ja sanoo olleensa hölmö kun sanoi ettei halua enempää lapsia=)

Joo,noi miehet vaan on sellaisia että niillä noi ajatukset raksuttaa ihan omaa rataansa ja käsittelevät asiat viiveellä. Nyt vaan keskustelu aiheesta ja näet onko suhteellanne jatkoa. Toivotan sulle onnea tilanteeseen=)

Alkuperäinen kirjoittaja 12 takana mitä edessä:
Kerron miehelle et se on nyt tässä jos ei enää lapsia halua...
Entä kun mies päättää alistua lapselliseen kiristykseen ja tulevaisuudessa näkee siinä pienessä ihmisessä lapsen jota ei koskaan halunnut? Lapsen joka oli pakko tehdä jotta mies saisi pitää perheensä.

Entä jos et löydä sopivaa uutta miestä, jonka kanssa tekisit lapsia? Yh:t ei oo mitään kuumaa kamaa välttämättä tuolla markkinoilla. Entä jos et kuitenkaan enää saakaan lisää lapsia ja oletkin eronnut "turhaan"?

Yhteistyössä