Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Kyllähän me keskusteltiin, kompromissi tehtiin. Minun ei tarttee huolehtia ekäisystä vaan mies huolehtii, eli keskeytetyllä jatketaan. Mut mä en usko et siitä raskautuu, olen niitä jotka ei usko raskauteen ns.touhutipoista..mut jos ihme sattuisi lapsi on tervetullut. Katsellaan mitä elämä tuo...
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Kyllähän me keskusteltiin, kompromissi tehtiin. Minun ei tarttee huolehtia ekäisystä vaan mies huolehtii, eli keskeytetyllä jatketaan. Mut mä en usko et siitä raskautuu, olen niitä jotka ei usko raskauteen ns.touhutipoista..mut jos ihme sattuisi lapsi on tervetullut. Katsellaan mitä elämä tuo...
miehesi idiootti? Ei siis aio käyttää ehkäisyä, ottaa riskin, touhuaa keskeytetyllä ja jättää asian nk. herran haltuun? Mikäs siinä sitten, eipä tarvitse sua syyttää, jos tärppää! Ja toivottavasti tärppää!
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Kyllähän me keskusteltiin, kompromissi tehtiin. Minun ei tarttee huolehtia ekäisystä vaan mies huolehtii, eli keskeytetyllä jatketaan. Mut mä en usko et siitä raskautuu, olen niitä jotka ei usko raskauteen ns.touhutipoista..mut jos ihme sattuisi lapsi on tervetullut. Katsellaan mitä elämä tuo...
miehesi idiootti? Ei siis aio käyttää ehkäisyä, ottaa riskin, touhuaa keskeytetyllä ja jättää asian nk. herran haltuun? Mikäs siinä sitten, eipä tarvitse sua syyttää, jos tärppää! Ja toivottavasti tärppää!
No en menisi idiootiksi kutsumaan, ihan normaali älyinen on ja varmasti riskin tietää.
No jospa mies siis jollain tasolla haluaakin lapsen, kun noin toimii....
Asiaa: Kiitos
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Entä kun mies päättää alistua lapselliseen kiristykseen ja tulevaisuudessa näkee siinä pienessä ihmisessä lapsen jota ei koskaan halunnut? Lapsen joka oli pakko tehdä jotta mies saisi pitää perheensä.Alkuperäinen kirjoittaja 12 takana mitä edessä:Kerron miehelle et se on nyt tässä jos ei enää lapsia halua...
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Miettikääpä tätä, voisitteko te elää ihmisen kanssa joka vie teiltä mahdollisuuden isoon perheeseen??