Tänään Sokoksen kahvilassa

Kyllä joka maassa on kusipäitä, en mäkään mikään täysin enkeeli ole, mutta vain hullut just tollaista menee tekemään, mä osaan puolustella vain harvoin itseä, jos joku vaikka vittuille mulle kauan, mutta toi tuli niin yllätyksenä, etten oikein tiennyt mitä juuri nyt teen

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Voi sua raukkaa, tosi pelottavaa varmasti=(

Mä luulen ne halusivat vaan varasta lompakkoa minulta,kun se oli mun käsissä,semmonen pieni laukku,eli kuin lompakko,mä oikeasti käytänkin sen kun lompakko. Kun nyt muistan kaikki ne katsoivat sen kokoajan ja ympärille yks katsoi, en mä oikein jaksanut mennä yksin pois kaupasta oli pakko soita miehelle että tuu mua hakemaan :/

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Kyllä joka maassa on kusipäitä, en mäkään mikään täysin enkeeli ole, mutta vain hullut just tollaista menee tekemään, mä osaan puolustella vain harvoin itseä, jos joku vaikka vittuille mulle kauan, mutta toi tuli niin yllätyksenä, etten oikein tiennyt mitä juuri nyt teen

Saanko antaa vinkin??...annan kuitenkin:ota sellanen hullun katse silmiisi ja ala huutaa! =)
Noi yllättävät tilanteet joskus tosiaan jättää sanattomaksi jopa meikäläisen! =)

Höh, pimeitä! Mä kyllä kans osaan pitää puoleni. Oisin todennäköisesti sanonut, että mä oon niin sairaan köyhä virolainen nainen, ettei minulla ole varaa jakaa voittoani. Joudun elättämään tällä rahalla perhettäni viikon verran, että anteeksi nyt vaan :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:

Se on vähän kuin 70-luvulla,jolloin isäni(kuten monet muutkin)lähti työn perässä ruotsiin,niin siskoni kokeneet sen haukkumisen,kun sillon ruottalaiset piti itteensä jotenki parempina ja suomalaiset oli roskasakkaa...samoten,kun itte 9v:nä matkustin laivalla (yksin...sillon se oli mahdollista)isääni kattoon niin pari ruottalaista AIKUSTA ihmistä tuli mulle uhoon,kun olen suomalainen ja toinen potkas jne.
Noh,ny on ruattalaisilla muutkin ongelmat kuin suomalaiset!! :laugh: :laugh:

Yhteistyössä