Tänään tulee hyvä leffa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TheUnforgiven
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:
Täytyypä katsoa.

Silti en usko et menee eilisen leffan ohi. :)

mikäs eilen tuli?..en ehtinyt telkun ääreen ollenkaan kun väsytti

Face off :)

voi hitsi..no olen sen kyllä joskus nähnyt

Mä oon kattonu varmaan tsiljoona kertaa ja katoin taas. :D Yleensä en toimintaleffoista tykkää mut Cage:n ne on aina hyviä. :heart:

Täytyypä katsoa.

Silti en usko et menee eilisen leffan ohi. :)

mikäs eilen tuli?..en ehtinyt telkun ääreen ollenkaan kun väsytti

Face off :)

voi hitsi..no olen sen kyllä joskus nähnyt

Mä oon kattonu varmaan tsiljoona kertaa ja katoin taas. :D Yleensä en toimintaleffoista tykkää mut Cage:n ne on aina hyviä. :heart:

Totta turiset.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:
Eikös tuo saanut aika huonot arvostelut sillon aikoinaan...? En oo nähnyt itse, pitää tänään katsoa.

no musta ne arvostelut ei pidä paikkaansa..ei ole ainakaan omalla kohdalla pitänyt..jos joku leffa haukutaan niin usein se on ollut minusta hyvä..en mä arvostelujen perusteella leffoja katso

näin se menee mullakin, yleisemmin elokuvat jotka arvostelussa ei pärjää on musta hyviä. joku hyvin arvosteltu viuhahtaa taas yli..

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Eikös tuo saanut aika huonot arvostelut sillon aikoinaan...? En oo nähnyt itse, pitää tänään katsoa.

no musta ne arvostelut ei pidä paikkaansa..ei ole ainakaan omalla kohdalla pitänyt..jos joku leffa haukutaan niin usein se on ollut minusta hyvä..en mä arvostelujen perusteella leffoja katso

näin se menee mullakin, yleisemmin elokuvat jotka arvostelussa ei pärjää on musta hyviä. joku hyvin arvosteltu viuhahtaa taas yli..

Mun mielestä ne arvostelut on muutenkin ihan yhtä tyhjän kanssa. Eihän se oo kun yhden ihmisen mielipide. Mä en koskaan tajunnu mikä se idea on.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

Mun mielestä ne arvostelut on muutenkin ihan yhtä tyhjän kanssa. Eihän se oo kun yhden ihmisen mielipide. Mä en koskaan tajunnu mikä se idea on.

En mäkään :o

Yhteistyössä