Tänne kaikki joita EI OLE ikinä petetty parisuhteessa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gallupG
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gallupG

Vieras
Galluppia pukkaa, aiheena päivän kuuma peruna, PETTÄMINEN.

Eli käsi ylös jokainen jota EI OLE KOSKAAN petetty parisuhteessa!

Lisäksi voisi vielä laittaa vastaajan iän ja parisuhteen keston, tai vaihtoehtoisesti arvio montako vuotta on tullut yhteensä oltua parisuhteissa.

*käsi ylhäällä*
Ikä 27v
Parisuhdevuosia= 9

Uskon miestäni sekä omaan intuitiooni siinä, ettei hän ole minua koskaan pettänyt. Hän ei ole mikään baareissahilluja-tyyppi.

Parisuhde kestänyt suunnilleen 18 vuotta. Ikä 41 v.

[QUOTE="vieras";27914249]Jos pettämiseksi määritellään yhdyntä, ilmoittaudun ketjuun.
38v nainen
13v suhdetta[/QUOTE]

Ei määritellä vain yhdynnäksi, kaikki pettäminen lasketaan joten vastauksesi mitätöidään.

:wave:

Ei ainakaan tiettääkseni. Kaksi pitkää parisuhdetta, joista toinen edelleen voimissaan. Ensimmäinen parisuhde oli vähän yli 5 vuotta ja nykyinen nyt kestänyt pian 12 vuotta. Itsellä ikää 31 vuotta.

Ei ole petetty. Ja tiedän siksi, että mies on umpirehellinen, vihaa valehtelua yli kaiken ja on aina kaikki kertonut, mitä on sanottu ja tehty. Eikä oikeastaan pettämiselle olisi ollut kauheasti mahdollisuuttakaan.
Parisuhde kestänyt 27v ja molemmilla ikää 41v.

Ei ole tietääkseni petetty. Ikää minulla 35 vuotta ja parisuhde kestänyt 12 vuotta (naimisissa 9). Itsekään en ole koskaan pettänyt. Tämä nykyinen siis ainut kunnon suhde. Sitä aiemmin vain "tapailua", "treffailua" jne.

ei tietääkseni ole petetty enkä itse ole pettänyt. Minä olen 40 ja mies 47, parisuhteessa pian 24 vuotta (näistä naimisissa 22). Ensimmäinen ja ainoa parisuhde jossa varsinaista seksiä.

Yhteistyössä