V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Ja oletko äiti tai isä?
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Mikä ihmeen tissikohu? Olen ollut mökillä uutispimennossa lähes viikon.
Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Mikä ihmeen tissikohu? Olen ollut mökillä uutispimennossa lähes viikon.
Osa palstalaisista esitteli tissejänsä täällä, ja se ketju päätyi iltasanomiin ja iltalehteen..
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Mikä ihmeen tissikohu? Olen ollut mökillä uutispimennossa lähes viikon.
Osa palstalaisista esitteli tissejänsä täällä, ja se ketju päätyi iltasanomiin ja iltalehteen..
Kiitos, kun kerroit! Onpas ollut rentoa meininkiä...
Alkuperäinen kirjoittaja Teräs NallePuh:Missä ne tissit ovat?
Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Mikä ihmeen tissikohu? Olen ollut mökillä uutispimennossa lähes viikon.
Kiitos, kun kerroit! Onpas ollut rentoa meininkiä...
Tää palsta vaan on ollut pari päivää ihan jumissa,kun uteliaita tissinkatselijoita on riittänyt niin paljon :kieh: