tänne on palkattu sisustussuunnittelija, tai sitte rikkaat oikeesti juo sängyn vierellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja körö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

körö

Vieras
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&.pkg=12090393247490&.pkg=12090394629370&.pkg=12090395128010&.pkg=12090394629330&.pkg=12090393248940&list_id=12090395157060&itemcmd=move9&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.752041

Ei me rikkaita olla mutta kyllä me viikonloppuisin juodaan sängyssä aamukahvit :)

Mä en muuten voi käsittää tota että kohtuuhintainen, kivan oloinen talo ja sitten KUVAt on ihan p...stä, kait sitä voisi edes kunnon myyntikuvat ottaa

No ei kai se rahasta ole kiinni, missä kotinsa huoneessa kupposen kumoaa, vaan tavasta!

Ja kyllä meillä on tapana toisinaan jäädä sänkyyn juomaan aamutee ja kattomaan telkkua tai lukemaan lehtiä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei me rikkaita olla mutta kyllä me viikonloppuisin juodaan sängyssä aamukahvit :)

Mä en muuten voi käsittää tota että kohtuuhintainen, kivan oloinen talo ja sitten KUVAt on ihan p...stä, kait sitä voisi edes kunnon myyntikuvat ottaa

Totta.
Parempia kuvia voisi ottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
söy?

paljonhan käytetään stailausta asunnonmyynnin apuna.

en mä sitä ilkeyttäni sano.
kaikki harmaat ei ilkeile.
mä vaan tein huomion kun selailin noita hinnakkaita taloja, niin kahdessa talossa oli joko tuoreita kukkaisia tai kattauksia, jotka vain minun elämässäni liitin suoraan suunnittelijaan. ;)

Olipas tyhmiä ratkaisuja tehty. Khh:ssä pesukone ja kuivausrumpu lattiatasossa eli pelkkää kykkimistä, kylppärissä vain puoliseinä pytyn ja suihkun välissä, pönttö on siis ihan varmasti märkänä suihkun jäljiltä...

Alkuperäinen kirjoittaja körö:
söy?

mä vaan tein huomion kun selailin noita hinnakkaita taloja, niin kahdessa talossa oli joko tuoreita kukkaisia tai kattauksia, jotka vain minun elämässäni liitin suoraan suunnittelijaan. ;)

juu okei. ja niinhän se menee ettei kovinkaan monella lapsiperheellä oo kyllä aina tuon näköstä =)

mutta siis tosi paljon oikeesti käytetään tuommosta stailausta. justiinsa sen takia että saataisiin kuppanenki kämppä näyttämään paremmalta.

ja kuvat oli kyllä tosi tummat tuossa ilmotuksessa...

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Aika persoonattomaksi oli tuo stailattu, liaankin tyhjän oloiseksi kuvien perusteella.

sehän se on se tarkotuski. että sielä ei oo mitään persoonallista että mahollinen ostaja voipi kuvitella sinne omat juttunsa iliman että on mitään ennalta määräävää.

ja luultavasti on tyhjillään oleva talo jonne on vaan viety stailauskamppeet sisään.

Alkuperäinen kirjoittaja körö:
söy?

kun meil oli näyttö, kävin mm. ostamassa kukkia maljakkoon, taittelin pyyhkeet kylppärin hyllyyn siististi jne. mikä ei ihan sitä arkea meillä ehkä vastannu - asunto myytiin siinä ekalla näytöllä

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&.pkg=12090393247490&.pkg=12090401905580&.pkg=12090402241960&.pkg=12090401905540&.pkg=12090393248940&list_id=12090402271070&itemcmd=move3&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.962609

Aika persoonattomaksi oli tuo stailattu, liaankin tyhjän oloiseksi kuvien perusteella.

sehän se on se tarkotuski. että sielä ei oo mitään persoonallista että mahollinen ostaja voipi kuvitella sinne omat juttunsa iliman että on mitään ennalta määräävää.

ja luultavasti on tyhjillään oleva talo jonne on vaan viety stailauskamppeet sisään.

juu. mut useinhan niitä stailataan enemmän kuitenkin "sisutuslehtityyliin" että esim. kylppärissä on jotain shamppoopurkkeja ja pyyhkeitä vaikka jne. - tossa oli kyl kaikki tosi tyhjää

Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
En tiiä onko, mutta kuvaajan olis voinut palkata! On nimittäin niin pimeät kuvat ettei hienosta sisustuksesta näe paljon mitään.

Kyllä mä ainakin sain erittäinkin hyvin selvää noista. Ja ainahan se on välittäjä joka kuvat ottaa.

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&.pkg=12090393247490&.pkg=12090401905580&.pkg=12090402241960&.pkg=12090401905540&.pkg=12090393248940&list_id=12090402271070&itemcmd=move1&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.970735
mikä toi on tuossa olohuoneen seinällä, sohvan yläpuolella? jouluvalokranssi? :)

juu. mut useinhan niitä stailataan enemmän kuitenkin "sisutuslehtityyliin" että esim. kylppärissä on jotain shamppoopurkkeja ja pyyhkeitä vaikka jne. - tossa oli kyl kaikki tosi tyhjää

voi olla että on tarvittu nopea stailaus. tai sitte ei oo vaan haluttu laittaa mitään sen kummempia esille. jokaikinen purkki ja purnukkaki maksaa tuossa stailauksessa.

oli meinaan aika reippaasti käytetty rahaa nuihin tektstiileihin ja astioihin joten ehkä aateltiin myyä niillä se.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Totta.
Parempia kuvia voisi ottaa.

ne välittäjäthän ottaa ite ne kuvat ja siitä johtuen niit on kyl sitten laadullisesti laidasta laitaan.
Meidän ystävät myi asunnon tossa joku aika sitten ja mies tarjoutu ite ottaan kuvia, kun välittäjän ottamat oli vähän mitä oli ja mies harrastaa valokuvausta - ei onnistunut.

Alkuperäinen kirjoittaja köpö:
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&.pkg=12090393247490&.pkg=12090401905580&.pkg=12090402241960&.pkg=12090401905540&.pkg=12090393248940&list_id=12090402271070&itemcmd=move1&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.970735
mikä toi on tuossa olohuoneen seinällä, sohvan yläpuolella? jouluvalokranssi? :)

Meillä on ainakin tommonen ikeasta ostettu valokranssi, jouluna

Yhteistyössä