tänne on palkattu sisustussuunnittelija, tai sitte rikkaat oikeesti juo sängyn vierellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja körö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja köpö:
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&.pkg=12090393247490&.pkg=12090401905580&.pkg=12090402241960&.pkg=12090401905540&.pkg=12090393248940&list_id=12090402271070&itemcmd=move1&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.970735
mikä toi on tuossa olohuoneen seinällä, sohvan yläpuolella? jouluvalokranssi? :)

Mitä jos kuvat onkin otettu talvella?

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
ne välittäjäthän ottaa ite ne kuvat ja siitä johtuen niit on kyl sitten laadullisesti laidasta laitaan.
Meidän ystävät myi asunnon tossa joku aika sitten ja mies tarjoutu ite ottaan kuvia, kun välittäjän ottamat oli vähän mitä oli ja mies harrastaa valokuvausta - ei onnistunut.

Häh, jaa miksi ei suostunut? Tossa ei ole mitään järkeä edes välittäjän puolesta. Jos joku tekee jotain puolestasi, se kannattaa hyväksyä.

Itse en suostuisi moiseen, jos osaisin ottaa paremmat kuvat. Sehän on mun omaisuus, jota ollaan kauppaamassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
ne välittäjäthän ottaa ite ne kuvat ja siitä johtuen niit on kyl sitten laadullisesti laidasta laitaan.
Meidän ystävät myi asunnon tossa joku aika sitten ja mies tarjoutu ite ottaan kuvia, kun välittäjän ottamat oli vähän mitä oli ja mies harrastaa valokuvausta - ei onnistunut.

Häh, jaa miksi ei suostunut? Tossa ei ole mitään järkeä edes välittäjän puolesta. Jos joku tekee jotain puolestasi, se kannattaa hyväksyä.

Itse en suostuisi moiseen, jos osaisin ottaa paremmat kuvat. Sehän on mun omaisuus, jota ollaan kauppaamassa.

En tiä, mutta oli ihan välitysfirman yleinen kanta. Tiedä sitten, et pelkääkö ne jotain kuvien tekijänoikeuskysymyksiä tai jotain.

Yhteistyössä