Tänne rekkautunut yksi mies lisää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:
Kuis sää tänne sitten eksyit?? :o

Kato mä automaattisesti oletan, että täällä on perheellisiä tai sellaisiksi juuri näillä hetkillä haaveilevia....

Sittenhän sovin tänne mainiosti kun en pitäisi pahana asiana ollenkaan jos tuohon pelmahtaisi emäntä ja lapsia perään.. Kaippa tääkin on sitten luettavissa johkin kolmenkympin kriisiin :D

Täältähän saattaa saada vaikka perhepaketin kun oikein lirkuttelee!! :laugh:

Mjuuh ei saa katsoa lahjahevosta suuhun ja miten se oli B)
Mutjuu ikinä ei tiedä mitä elämä tuo tullessaan, siksi kuljetaan leuka pystyssä satoi tai paistoi.

Voihan kukkuu.

Jos tänne ihmiset löytävät tiensä, ja palstalla viihtyvät, niin onko sillä joku hiton maku mitä kautta tänne on eksynyt? Vaikka sitten iltapäivälehtien tissi-uutisoinnin kautta.
Ja onko silläkään väliä, onko mies vai nainen, viiden lapsen vanhempi vai lapseton sinkku?

Jotta tervetuloa vaan, kyllä tähän kanalaumaan vielä mahtuu :D

Alkuperäinen kirjoittaja hommaa:
pitäskö sun marko31 veen uskaltautua ihan livenä mennä juttelemaan naisille niin se vaimokekkin saattas löytyä? ellet halua YH:tä, niitä täällä riittää!

En nyt pakonomaisesti hae mitään pakkosuhdetta.

Jos jotain on tapahtuakseen se tapahtunee ajallaan,
tai sitten ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Mä oon tässä kattellu, että ihan mukavalta tää meen uus mies juttujensa perusteella tuntuu.
Että tervetuloo vaan joukkoomme mustaan! :)

Mä en voi sietää rumia nörtti miehiä.. ja veikkaan että tää tyyppi lukeutuu just niihin :x

Alkuperäinen kirjoittaja virve:
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Mä oon tässä kattellu, että ihan mukavalta tää meen uus mies juttujensa perusteella tuntuu.
Että tervetuloo vaan joukkoomme mustaan! :)

Mä en voi sietää rumia nörtti miehiä.. ja veikkaan että tää tyyppi lukeutuu just niihin :x

Nörttikin saatan olla monella tasolla...
Ulkonäöstä on todella vaikea mitään itse sanoa, kun tää pärstä tuntuu ehkä liian tutulta aina kun menee peilin ohi :laugh:

En nyt ehkä kuvailisi sanalla ruma, mutta en myöskään väitä olevani mikään
adonis/hunks..
Varressa kyllä riittää mittaa, eli ehkä nuo perinteiset nörtin ulkonäölliset seikat ei täyty..

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:
Kuis sää tänne sitten eksyit?? :o

Kato mä automaattisesti oletan, että täällä on perheellisiä tai sellaisiksi juuri näillä hetkillä haaveilevia....

Sittenhän sovin tänne mainiosti kun en pitäisi pahana asiana ollenkaan jos tuohon pelmahtaisi emäntä ja lapsia perään.. Kaippa tääkin on sitten luettavissa johkin kolmenkympin kriisiin :D

Täältähän saattaa saada vaikka perhepaketin kun oikein lirkuttelee!! :laugh:

Perhepaketin :laugh:

Nörttikin saatan olla monella tasolla...
Ulkonäöstä on todella vaikea mitään itse sanoa, kun tää pärstä tuntuu ehkä liian tutulta aina kun menee peilin ohi :laugh:

En nyt ehkä kuvailisi sanalla ruma, mutta en myöskään väitä olevani mikään
adonis/hunks..
Varressa kyllä riittää mittaa, eli ehkä nuo perinteiset nörtin ulkonäölliset seikat ei täyty..

Hieno mainospuhe! :D

Yhteistyössä