Tanssin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helsingintytto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Helsingintytto

Vieras
Tanssin discossa miehen kanssa (hitaita)- en poikaystavani kanssa, koska han ei ollut paikalla.

Tyokaverini suuttui minulle, koska poikaystavani ei muka olisi pitanyt siita etta tanssin toisen kanssa. Lisaksi tama discomies muka yritti pussata minua. Mitaah? (Ei yrittanyt.)

Niin ja poikaystavani mielesta on ihan ok, etta pidan hauskaa ja tanssin muiden kanssa.

Miksi kaytokseni ei ole suvaittavaa?

Työkaverisi on kateellinen, tiukkis. Älä välitä hänestä tai Ellien kirjoittajien mielipiteistä vaan poikaystäväsi mielipide on kuitenkin se tärkein.

Hitaita? mitä tanssimista hitaiden "tanssiminen" muka on???
Sehän on pelkkää kaulailua, eli olet hankkinut läheisyyskokemuksia. Mies pääsee kokeilemaan vyötäröäsi. Nopeat tanssit on aivan eri asia, ja siinä nyt voi edes väittää että kyse on rytmin huumasta eikä seksistä. Voi olla että poikaystävä ei asiasta ole moksiskaan, mutta en ihmettelisi vaikka olisikin.
Jos asut ulkomailla, niin muuta sellaiseen maahan jossa ei katota diskossa mitä naiset tekevät ja kenen kanssa.
Vaikka itse luokittelenkin hitaiden tanssimisen lieväksi seksinharrastamiseksi, niin silti ei ole tervettä että siihen puuttuu joku "työkaveri" , vaikka olisit nainut keskellä tanssilattiaa niin se on miehesi ja sinun välinen asia, eikä työkaverin.

Moni nainen on kateellinen kun ei itse saa huomiota ja sit ollaan heti moralisoimassa. Minäkin tanssin ja pitkään kenen kanssa huvittaa ja siitäkös saa aina kuulla vaikken hitaita olisi tanssinut ollenkaan. Kun on naimisissa niin ei saisi tanssiakaan. Eikä tietenkään kukaan saisi olla minusta kiinnostunut. Viehätysvoimalle ei voi mitään.

Oikeastaan siveys on nykyään se paheiden pahe. Jos joku on siveä, hän on heti täysi paska, ei ole tarpeeksi "rohkea".

Ihmiset: mikäli haluatte olla erilaisia kuin muut, poiketa porukasta ja herättää hieman pahennusta:ruvetkaa siveiksi!