tapaamisista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kärrynpyörä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kärrynpyörä

Vieras
Huomenta! Mitenkäs teillä on lapsen ja isän tapaamiset sujuneet? Me erottiin ku tyttö oli noin vuoden vanha, jolloin jäin yksinhuoltajaksi. Takana miehen kanssa oli yhteistä eloa 5v. Mies kuitenki sanoi, ettei halua nähdä tyttöä enää ikina ja muutti 400km päähän. Pari vuotta näin menikin.. en tiennyt exästä ja tytön isästä mitään. Tapasin miehen, kihlauduimme ja menimme naimisiin. Tyttö alkoi kutsumaan uutta miestä isäkseen (mikä on ihan luonnollista sinänsä)

Haimme mieheni kanssa oheishuoltajuuden hänelle, mikä ei tuottanut ongelmia, koska lapsen ja biologisen isän välillä ei ole suhdetta. Tästä ex kuitenki kuukausien päästä jotenki havahtui..

Aluksi halusi tytön asumaan luokseen, mikä ei tietenkään mennyt missään läpi. Nyt meillä on kerran kk/1h kerrallaan tapaaminen. Tämä on yhtä tuskaa..

Ex on TODELLA hiljainen, tyttö ei tunne häntä, vaikka olen asiasta kertonut, mut minkäänlaista sidettä tms. ei tunnu löytyvän. Käytännössä istumme tunnin ja mä yritän keksiä jotain puheenaiheita. Tyttö ei halua tulla samaan pöytään ku hetkeksi ja 15min jälkeen haluaisi lähteä kotiin isin ja pikkuveljen luo.
Nyt tyttö on jo 6v ja olen miettinytkin, et mitenhän nämä sujuu jatkossa. Pari vuotta olen nyt "pakottanut" tapaamaan biolog. isää.

Omko kellään kokemusta vastaavasta? Jatkoitteko vain sinnikkäästi tapaamisia? millä tuloksin?

Sinun tarinasi melkoinen! :whistle:
Minun ja lapsieni tarina..Minulla ex-miehen kanssa kolme lasta.Meidän suhteemme ei ollut enään mikään suhde,halusin pitkään päästä eroon suhteesta.Ex kiristi minua ettei halua olla lasten kanssa jos eroamma.Sattumalta löysin uuden rakkausen,nykisen mieheni.Silloin päätin että nyt on minun vuoroni olla onnellinen ja katkaisin suhteeni exän kanssa.Ex yritti kaikin keinoin minun uuden suhteen rikki!Lapsia hän tapasi joka toinen viikonloppu.Mutta muuten hän "terrorisoi" suhdettamme koko ajan.Aloimme mieheni kanssa odottamaan vauvaa.Mitä lähemmäs laskettuaika tuli sitä hankalammaksi ex kävi.Kun vauva syntyi 6kk sitten ei ole ex ottanut lapsiaan hänen luo.Hän ilmoitti ettei ota lapsia..hän luopui huoltajuudestaan tammikuussa omasta halusta ja näin sain täysihuollon itselleni.6kk mennyt eikä hän ole ottanut mitään yhteyttä lapsiinsa!Hän asuu 28km päässä!!Pari kertaa kyselin että milloin otat lapset niin hän tuumasi ettei tiedä...Hän viettää railakasta baarielämää kuin teini,hän on 31v...Minulle jäi se vaikea osuus kerto lapsille miksi isä ei ota heitä luokseen.Minä kärsin lasten isi-ikävän,minä kestän kiukuttelut ja muut.Minä selitän ja kerron.Nyt lapset ovat sanoneet etteivät he edes halua mennä isän luo.Onneksi mieheni on heille kuin isä.Kaikki lapset ovat samalla viivalla!Vanhin aloittaa esikoulun ja me olemme molemmat "vanhemmat" ylpeitä siitä!
Mikä oli tuo OHEISHUOLTAJUUS minkä olit miehellesi hakenut??Miten se toimii,miten sen saa?Me emme ole naimisissa...

:hug:

Yhteistyössä