Tapahtui eräänä päivänä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tahdon rakastella sinua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tahdon rakastella sinua

Vieras
Työnnät minut seinää vasten, riuhtaiset housuni alas. Minun tekee sinua mieli. levitän haarani ja painamme lantiomme vastakkain. Suutelen kaulaasi, tuoksut miehelle. OLen jo litimärkä. Kova kullisi painaa ihanasti huulillani. Haluan sinut sisälleni. Haluan että kullisi työntyy syvälle minuun. Se on iso ja ihana ja täyttää minut. Pyörität ja vatkaat minua. Imet tissiäni. vaikeroin käsittelyssäsi. Yhtäkkiä otat kullisi ulos ja laskeudut eteeni. Minua ujostuttaa kun tiedän mitä aiot tehdä. Levität käsilläsi huuliani ja lipaiset kielelläsi. Jokainen solu minussa tahtoo lisää. "Nuole mua, nuole" vaikeroin. Hyväilet reisiäni ja lopulta jatkat nuolemista. Pilluni on turvoksissa ja jokainen kielesi liike saa sen väräjämään. Haluan sinut sisälleni. haluan munaa. "Anna munaa" parahdan epätoivoisesti ja laskeudun lattialle selälleni. Avaan haarani niin levälleen kuin pystyn. Työnny minuun, työnny. Pyörittelet vielä huuliani kullisi päällä. Lopulta työnnyt sisääni samalla hellästi ja kuitenkin rajusti. Suutelemme toisiamme samalla kun kullisi liikkuu sisälläni...

Yhteistyössä