Tapahtui leikkipuistossa, olisiko pitänyt sanoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En mä noin tekis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

En mä noin tekis

Vieras
Oltiin lapsen kanssa hiekkalaatikolla, istuin sen reunalla ja reppu oli ihan mun vieressä sitä laitaa vasten, siis laatikon sisäpuolella. Nousin paikaltani hetkeksi kun menin antamaan lapselleni lelua, ja sillä välin kaksi mammaa tulivat paikalle. Toinen istui just sille mun paikalle (siinä kun oli hiekasta vapaa kohta kun olin sen putsannut) ja hivutti reppua kauemmas. Kävin hakemassa reppuni ja menin istumaan toiseen paikkaan, katsahdin kyllä daamiin hieman oudoksuen. Tuo toinen mamma tais huomata mitä tapahtui mutta tämä toinen ei vissiin tajunnut.

Ok, eli kukaan teistä ei sitten vedä hernettä nenuunsa jos minä siirrän teidän laukkuanne ja istun just sen viereen kun hetkeksi nousette penkiltä tai laatikon reunalta mennäksenne antamaan lapsellenne esim. lelun. Tämä selvä! :)

Ei toi nyt kovin kamala juttu ollut. Tietysti vähän ihmeellistä, että toisen reppua siirtelee, mutta eihän se välttämättä tarkoittanut olla mitenkään tyly. Noin pienestä nyt tuskin kannattaa kenenkään pulttia ottaa kuitenkaan.

no hieman vastaavaa parin viikon takaa kun oltiin muksun kans puistoruokailussa. Nousin paikaltani jotta saan otettua vieressä olevista rattaista muksulle paperia...niin johan siihen mun paikalle parkkeeras joku mamma ja siirsi tylysti lapsen ruokakamat sivuun...ja siinä oli siis vielä liki koskematon annos ruokaa. Eikä edes tajunnut, kun sanoin että anteeksi mutta meillä on vielä ruokailu kesken. Mulkoili vaan ja jatkoi juttelua toisen mamman kanssa.
Hetken päästä se kaveri sitten sanoi sille, että hei noustaanko pois niin lapset pääsee syömään.
Ja syy miksi istuin siinä niin mulla oli lapsi sylissä jota syötin siinä.

Alkuperäinen kirjoittaja jensku:
no hieman vastaavaa parin viikon takaa kun oltiin muksun kans puistoruokailussa. Nousin paikaltani jotta saan otettua vieressä olevista rattaista muksulle paperia...niin johan siihen mun paikalle parkkeeras joku mamma ja siirsi tylysti lapsen ruokakamat sivuun...ja siinä oli siis vielä liki koskematon annos ruokaa. Eikä edes tajunnut, kun sanoin että anteeksi mutta meillä on vielä ruokailu kesken. Mulkoili vaan ja jatkoi juttelua toisen mamman kanssa.
Hetken päästä se kaveri sitten sanoi sille, että hei noustaanko pois niin lapset pääsee syömään.
Ja syy miksi istuin siinä niin mulla oli lapsi sylissä jota syötin siinä.

No toi olikin aika törkeetä..

mä ainakin siirtelen jos jollain on reppu ainoassa istumapaikassa ottaen siis huomioon että tätä tyyppiä ei näy mailla halmeilla. samoin siirrän pyyhkeet pois niistä aurinkosängyistä jos joku on koko päiväksi jättänyt ne varaukseen ettei muut pääse--

kerran lentokentällä kävi näin: nukuin penkillä ja nousin hetkeksi pois penkiltä kaivaakseni matkalaukustani takin päälle kun käännyin takasin oli yksi vanhempi pariskunta mennyt istumaan siihen paikalleni...olin ihan shokissa. oli siis yö ja lapseni nukkuin kärryissä tämän penkin edessä (missä myös laukut) ja mieheni nukkuin viereisellä penkillä... he eivät millään suostuneet vaihtamaan paikkaa..nämä kaksi penkkiä eivät siis olleet arlandan lentokentän ainoa tuolit..minusta tämä oli tosi törkeää.

Yhteistyössä