*tapahtui töissä ollessa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vartooja

Aktiivinen jäsen
14.05.2004
15 713
0
36
JKL
Kai lyhyet hiukset ja lävistykset on sitten merkki lepsoudesta tai jotain...

Olin tossa maanataina töissä... Siinä miun eessä tiskillä sitten jutteli yks mies ja nainen... Ja yhes vaiheess se nainen sitten sano mulle että sä et kai seurustele miesten kanssa... Olin että :o Juu en tällä hetkellä, mutta jos seurustelisin niin kyllä juurikin miehen kanssa... Sano sitten vielä että harmi :laugh:
Eli siis jälleen kerran voimme todeta että tietynlaiset stereotypiat vaan elää ja pysyy voimissaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja aapelus:
Niin, tai voihan olla että käyttäydyit siihen malliin että hän sai sellaisen käsityksen sinun olevan tyttörakkauden perään. =)

Ihan normaalisti käyttäydyin... Mutta ei tuo kyllä tosiaan ollu eka kerta kun mua lepsoks luullaan...

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Niin, tai voihan olla että käyttäydyit siihen malliin että hän sai sellaisen käsityksen sinun olevan tyttörakkauden perään. =)

Ihan normaalisti käyttäydyin... Mutta ei tuo kyllä tosiaan ollu eka kerta kun mua lepsoks luullaan...

Höh, niin juuri...eli käyttäydytkö jotenkin niin, että toiset voivat luulla sinua lesboksi? Ymmärrätkö, mitä tarkoitan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:

Mites silleen käyttäydytään?

Ota selvää itse... käyttäytymitapoja on yhtä monta kuin ihmistäkin...tietenkin :o :o

Höh, niin juuri...eli käyttäydytkö jotenkin niin, että toiset voivat luulla sinua lesboksi? Ymmärrätkö, mitä tarkoitan :D

Siis joo kyl mä ymmärrän... Mut mut.. En mä tiedä...

No hyvä, jos ymmärsit. Vaikea selittää :D

Mutta eihän se haittaa. Hyvällä itsetunnolla omaavaa ei varmaan juuri hetkauta, luuleeko ihmiset heteroksi vai lesboksi...eikö vaan? =)

No hyvä, jos ymmärsit. Vaikea selittää :D

Mutta eihän se haittaa. Hyvällä itsetunnolla omaavaa ei varmaan juuri hetkauta, luuleeko ihmiset heteroksi vai lesboksi...eikö vaan? =)

Juu ei mua siis tosiaankaan haittaa vaikka lepsoksi luullaankin... Pistää vaan naurattaa tuo stereotypia... :)

Yhteistyössä