Tapahtuiko se taas! Miehen pettäminen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vi**u
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vi**u

Vieras
Mä olin eilen pitkästä aikaa kaverin kanssa iltaa viettämässä ja mieskin siinä istu iltaa meidän kanssa. No, mies sitten meni lepäämään ja me kaverin kanssa hetken päästä siitä päätettiin lähteä baarissa käymään. Koitin miestä herätellä, jos haluaisi tulla mukaan mutta ei sitten lähteny vaan nukkui.

Kun tulin kotiin niin mies oli hereillä ja kyseli missä olin. Ja ilta jatkui vielä hetken ja sitten nukkumaan. Sängyssä mies sanoi valehdelleen että nukkui, koska ei kuulemma halunnut mukaan lähteä. Ihmettelin asiaa mutta annoin sen silti olla.

Ei siinä sitten mitään, seuraavana aamuna me siinä vähän touhuiltiin ja otin mieheltä suihin loppuun asti. Kysyin mieheltä onko viime aikoina ollut omaa kivaa johon vastaus oli kielteinen. Seuraavaks sanoin että oli vaan aika vähäinen lasti mitä tuli ja asia jäi siihen. Sitten mä aloin laskemaan yks plus yks. Historia toistaa itseään. Mies teki tämän kolme vuotta sitten. Jäi kotiin, kun mä menin baariin pani toista muijaa sinä aikana.

Ei suostu myöntämään mitään, mutta tämä vaan menee taas samaa rataa että epäilen tuon vanhan paskan toistuneen, mutta millä ihmeellä mä saisin tuon tunnustamaan jos näin on.

Sori sekava kirjotus, mutta sekavaa on tän hetkinen tilanikin kun en tiedä mitä tapahtui.

No tota... mä kyllä ihmettelisin että mies teeskentelee nukkuvaa kun ei halua lähteä baariin, miksei vaan sanonut ettei halua lähteä? Jos valehtelee jo tuollaisesta niin miksei valehtelisi muustakin.

No tota... mä kyllä ihmettelisin että mies teeskentelee nukkuvaa kun ei halua lähteä baariin, miksei vaan sanonut ettei halua lähteä? Jos valehtelee jo tuollaisesta niin miksei valehtelisi muustakin.

Sitähän minäkin ajattelin. Ja kun en mä ketään pakota mukaan tulemaan, vaan jää sitten kotiin.

Mä töksäytin tämän asian miehelle ja tämä suuttui, mutta ei kieltänyt asiaa ja kun sanoin siitä, niin meuhkas että hänki menee seuraavaks baariin kattoon ämmiä. Vähän jäin suu auki katsomaan koska en tiennyt mistä se yhtäkkiä tuli, mutta omituista syyllistämistä muka puhtaalla omallatunnolla.

Tuo on kyllä melkoisen usein merkki pettämisestä, siis tuo että raivostuu tai alkaa syytellä sinua kun asiasta kysyy. Ellet sitten itse ole vähän väliä epäilemässä, meneehän siihenkin tietenkin hermo mutta..

Ja oikeesti kyllä ei suhteessa ole järkeä olla jos saa koko ajan olla epäilemässä pettämisesta, ihan sama onko pettämistä oikeesti ollut.

• Tykkää
Reactions: Sanna80
En mä ole tätä ennen epäillyt koska en juurikaan käy baareissa mikä taas johtuu juuri tosta tapahtumasta vuosia sitten.

Tämä vaan herätti miettimään jos sama tapahtui taas. ja epäilykset vahvistuu vaan koko ajan.

Ja valehteli nukkuvansa vaikka ei nukkunut. Eikä suoriltaan asiaa kieltänyt vaikka asiasta kysyin eikä olisikaan kieltänyt ellen erikseen olisi siitä maininnut. Kuulemma vittuuttaan jätti kieltämättä.

ei se vähäinen lasti kerro, et olis pettänyt, ei aina kauheeta läjää tule, jos ei hetkeen oo päässy tyhjentämään. Et sen perusteella en miestä lähtis syyttelemään.

outoa kyllä se, että miksi mies huijasi nukkuvansa..

Sängyssä mies sanoi valehdelleen että nukkui, koska ei kuulemma halunnut mukaan lähteä. Ihmettelin asiaa mutta annoin sen silti olla.

Mies on kyllä tosi yksinkertainen, jos ON pettänyt ja sitten itse ottaa puheeksi, että hei, esitin vaan nukkuvani ettei tarvitse lähteä mukaan. Siis oikein laittaa tarjolle sen vaihtoehdon että onkin pettänyt sillä aikaa!

Tuo miehen reaktio (suuttuminen, lähtee muita naisia katsomaan???) on kyllä sellainen oikein klassinen esimerkki pettämisestä. Mutta ottiko tosiaan itse puheeksi että ei oikeasti nukkunut..??